• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Ell

*puffar för min fråga på sidan 94, nr 932* Lutar den för mycket? Ska de luta överhuvudtaget?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Wilmer & Junie ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lille Mammsen

lite lutar alla buggisar mer/mindre vad jag förstått.....många gångar mer då man fäst upp liggklädseln knasigt mm............

Ell skrev 2008-12-21 20:45:49 följande:
    *puffar för min fråga på sidan 94, nr 932* Lutar den för mycket? Ska de luta överhuvudtaget?
  • Ell
    Lille Mammsen skrev 2008-12-21 20:48:19 följande:
    lite lutar alla buggisar mer/mindre vad jag förstått.....många gångar mer då man fäst upp liggklädseln knasigt mm............
    Hur menar du med knasigt? Ojämt runt om?
  • Lille Mammsen

Ja typ,man får fästa/klä på den igen........
    Annars får du visa upp i butik!

Ell skrev 2008-12-21 20:50:29 följande:
    Hur menar du med knasigt? Ojämt runt om?
  • Ell
    Lille Mammsen skrev 2008-12-21 20:55:21 följande:
    Ja typ,man får fästa/klä på den igen........Annars får du visa upp i butik!
    Min är köpt från Babytrader. Ska prova att ta bort och sen sätta på klädseln igen. Men tycker du den lutar för mycket?
  • betty

Hej tjejer ... och kanske killar?! ;)

Har en fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att svara på =)
    Tycker vagnen är så fin och är lite sugen .... men den ser ju så mini ut ;) hur länge får en parvel plats i en bugaboo?!
    Hur länge har ni haft era och hur gamla är era barn?!

Tacksam för svar =)

• Lille Mammsen

as svårt att till 100% avgöra från foto....tror mig...jag vet! Gå via en butik som säljer bugaboo för råd och hjälp! HETT tips

Ell skrev 2008-12-21 20:58:22 följande:
    Min är köpt från Babytrader. Ska prova att ta bort och sen sätta på klädseln igen. Men tycker du den lutar för mycket?
  • Lokatt

betty skrev 2008-12-21 21:02:06 följande:

Hej tjejer ... och kanske killar?! ;)Har en fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att svara på =)Tycker vagnen är så fin och är lite sugen .... men den ser ju så mini ut ;) hur länge får en parvel plats i en bugaboo?!Hur länge har ni haft era och hur gamla är era barn?! Tacksam för svar =)
    haha, jag tar och svarar dig här inne oxå då

Det är många som säger att dom kan använda bugga länge, som enda vagn till och med. Men jag tycker att min mellan som är 102cm och nyss fyllda 3,är för stor för den. Visst det går, men det är inte snyggt och jag kan inte använda sufflett. Sen är det nog en fråga om hur snabbt barnen växer och hur lång överkropp dom har.
  • betty
    Lokatt skrev 2008-12-21 21:24:01 följande:
    betty skrev 2008-12-21 21:02:06 följande: haha, jag tar och svarar dig här inne oxå då Det är många som säger att dom kan använda bugga länge, som enda vagn till och med. Men jag tycker att min mellan som är 102cm och nyss fyllda 3,är för stor för den. Visst det går, men det är inte snyggt och jag kan inte använda sufflett. Sen är det nog en fråga om hur snabbt barnen växer och hur lång överkropp dom har.
    Du verkar var värsta experten på det här ju ;)
    Då får jag nog hoppa bugaboo, för min son är stor kille ;)

Tack igen söta du!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16