• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland
    Sastbro skrev 2008-12-20 16:22:25 följande:
    Nu står våran Bugga denim i vardagsrummet färdig monterad och klar! Kunde inte hålla mig, tyckte synd om den när den låg där i den stora lådan heeeelt själv..
    Men det var väl otroligt fint och osjälviskt av dig Är den läcker eller är den läcker?
  • Sastbro

mamma2003 skrev 2008-12-20 16:25:46 följande:

Men det var väl otroligt fint och osjälviskt av dig Är den läcker eller är den läcker?
    Haha jag vet! Alla andra tycker att jag är sinnesförvirrad som sätter ihop en vagn nu, har ju bara 101 dagar kvar till BF.
    Men jag tyckte så synd om den!
    Den är SÅ läcker! Och jag älskar verkligen hur det blev med den röda åkpåsen..
  • AnniPanni

Sogu skrev 2008-12-20 09:59:06 följande:

Vad är maxlängden på ett barn för att det ska kunna sitta i sittdelen på cameleon/frog/gecko? Alltså hur lång kan man vara utan att slå i suffletten?
    Svårt att svara på då alla barn är olika, en del som är 1 m sitter superbra, ett annat barn i ungefärsamma längd kanske sittersuperdåligt dåh*n har längre överkropp osv.
    I våras var min mellantjej 3,5 år, ca 110 cm lång oh hon fick inte plats åt något håll egentligen. Huvudet var över ryggstödet, sufletten gick inte att fälla upp.
  • eternalstar

Hej! Vad är skillnaden på en bugaboo cameleon som är köpt hösten -06 och en nyare?? är väldigt tacksam för svar!

• panzermensch

Förra hösten kom nya fästen till hur man höjer och sänker handtaget samt det är inte lufthjul längre Tror det är det.

eternalstar skrev 2008-12-20 23:13:46 följande:
    Hej! Vad är skillnaden på en bugaboo cameleon som är köpt hösten -06 och en nyare?? är väldigt tacksam för svar!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Fröken Småland

eternalstar: Stämmer som panzermensch skriver. Allt annat är kompatibelt, inga förändringar på storlek eller mått har skett alls

• herr o fru carlsson

Hej!
    Vi funderar på att köpa en Bugaboo i England, gäller garantin här i Sverige?

• imaj
    herr o fru carlsson skrev 2008-12-21 10:44:49 följande:
    Hej!Vi funderar på att köpa en Bugaboo i England, gäller garantin här i Sverige?
    Jo det är en världsträckande garanti, dock så är många återförsäljare här inte så intresserade av att hjälpa en om man inte köpt vagnen hos dem. Tur som är så kan man då istället vända sig direkt till Bugaboo om det skulle hända något med vagnen!
  • Senap
    eternalstar skrev 2008-12-20 23:13:46 följande:
    Fullständiga listan finns i bloggen
    My sugar is raw
  • herr o fru carlsson
    Svar på #948
    tackar!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16