• Svar på tråden Barn på isen... 2
  • mia1980

En tråd stängs av efter 3 månader så då får man ju skapa en ny.

Hoppas att dom andra hittar hit också.

• Leica

mia1980 skrev 2008-12-09 08:46:50 följande:

En tråd stängs av efter 3 månader så då får man ju skapa en ny. Hoppas att dom andra hittar hit också.
    Jo jag såg sen att den var stängd. Missade det vid första inlägget här

Nästa lördag är nästa hockeyturnering.
    Vi har också gjort en avancerat stor investering till hockeyväskan sen häromdagen......

.....en vattenflaska med slang så sonen slipper försöka pricka rätt med vattenstrålen genom hjälmgallret
  • mia1980

Hehe sån flaska har vi redan här hemma och sonen älskar den. Mycket smidigt för det blir lätt mycket vatten bredvid munnen annars när hjälmen är på.

• Leica

mia1980 skrev 2008-12-09 09:33:56 följande:

Hehe sån flaska har vi redan här hemma och sonen älskar den. Mycket smidigt för det blir lätt mycket vatten bredvid munnen annars när hjälmen är på.
    Jo vi hade en också, men slangen var så superäcklig efter att ha legat kvar i nån väska sen i somras så det blev att använda en annan. Sen när jag skulle köpa en verkar de där ha blivit hårdvaluta för det fanns knappt...inte trendigt tydligen

Till slut hittade vi en svart med RBK-tryck på (som skydden)....sonen jublade
  • Leica

By the way, köp INTE Intersports egna märke på hockeybyxor!

De höll exakt i två träningspass så nu blev det CCM i alla fall.

• LeoNo4AleXo6

Har en liten kille här hemma som går på hockeyskola...  

Men ni kanske har äldre barn som avancerat lite?

• Leica

LeoNo4AleXo6 skrev 2008-12-09 21:01:22 följande:

Har en liten kille här hemma som går på hockeyskola...   Men ni kanske har äldre barn som avancerat lite?
    Hej!

Min son är 7 år och går riktig hockeyskola första året, men hans pappa är fd hockeyspelare så isvana och "pappas hockeyskola" har han sen länge
  • mia1980
    LeoNo4AleXo6 skrev 2008-12-09 21:01:22 följande:
    Har en liten kille här hemma som går på hockeyskola...  Men ni kanske har äldre barn som avancerat lite?
    Min son blir 6 i januari så det är vanlig hockeyskola som gäller där. Första säsongen för honom.
    Leica skrev 2008-12-09 20:57:58 följande:
    mia1980 skrev 2008-12-09 09:33:56 följande: Jo vi hade en också, men slangen var så superäcklig efter att ha legat kvar i nån väska sen i somras så det blev att använda en annan. Sen när jag skulle köpa en verkar de där ha blivit hårdvaluta för det fanns knappt...inte trendigt tydligen Till slut hittade vi en svart med RBK-tryck på (som skydden)....sonen jublade
    Jag köpte en röd fin på TeamSportia här i stan. (vet inte om den affären finns där ni bor) Men där får man vara snabb på slangarna för dom tar fort slut.
    Leica skrev 2008-12-09 21:00:06 följande:
    By the way, köp INTE Intersports egna märke på hockeybyxor!De höll exakt i två träningspass så nu blev det CCM i alla fall.
    Tråkit när grejerna inte håller. När det är dags för grabben så får det bli NikeBauer för grabben för det är dom enda som har rätt färg, iaf vad jag har hittat...
Svar på tråden Barn på isen... 2