Barn på isen... 2
Ja, då den förra fick sina anhängare så gör jag en ny
Bara att fortsätta diskutera våra skridskobarn här.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-09 08:44
Fortsättning på: www.familjeliv.se/Forum-5-83/m35972331.html
Ja, då den förra fick sina anhängare så gör jag en ny
Bara att fortsätta diskutera våra skridskobarn här.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-09 08:44
Fortsättning på: www.familjeliv.se/Forum-5-83/m35972331.html
Kul tråd hänger gärna här inne o kollar läget.
Har en på 8 och en på 4,5 som är med på hockey.
Den minsta på skoj på is och den stora i lag för 00:or.
Han har match på helgen och träning 2 ggr i veckan.
Den minsta på lördag på morgonen kl 8:50 tidigt men vad gör man inte för sina barn.
Har ju det rätt så bra för den lilla kan ärva utrusning av den store.
LeoNo4AleXo6 skrev 2008-12-13 10:20:19 följande:
mia1980 skrev 2008-12-14 10:05:55 följande:
Vilken kul tråd, har inte sett den innan...
Min kille (6 år) är helt TOKIG i hockey. Det är allt han pratar om från det han vaknar på morgonen till han somnar på kvällen. Han hänger med i de flesta serier och har sina favoritlag! Själv tränar han i Tre Kronors hockeyskola en gång i veckan. Direkt efter brukar han var med killarna i Björnligan (-99 tom -01). Ofta är han även med Björnligan när de spelar cuper också. Han tycker det är jättekul! Hade han bara fått hade han efter sina träningar fortsatt på allmänhetens åkning, men vi tycker att det räcker... Nu under jullovet kommer det dock bli en hel del allmänhetens hoppas jag! Är era barn lika tokiga som vår kille? Han har nu öppnat ett "hockeymuséum" på sitt rum. Där är det planscher, lagfoto på sitt lag, eget hockeyporträtt, klubba från idolen, diplom osv uppsatt!!! Igår var vi och kollade på A-laget när de spelade match, det är ju veckans höjdpunkt (förutom träningarna då). Efter matcherna brukar han gå ner till spelargången och klappa om killarna! Igår pratade han med sin idol och frågade om jag fick fota dem tillsammans! Gissa vart det fotot kommer att hamna?!?!?