• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • mamman M

Så där kände jag mej åsså exakt,,SJUKT TRÖTT å frusen å täppt i näsan och febrig liksom,,DET minns jag väl,,,
    SÅ jag håller tummarna!!!

• mrst

Hejsan. Jag känner igen det där. Har haft sån känsla nästan hela veckan, känt mig lite febrig och varit toktrött. Hade, om allt stämmer, BIM i fredags och fick ett minus. Ingen mens än dock och igår, lördag, kändes det som att jag fick mensen men det vara bara någon extraflytning som jag inte känner igen. Ska testa igen om några dagar om inte mensen kommer igång.

• CCjertborn

sur tycker ja inte du ska vara för att de kanske inte tar sig denna gången de finns dem som har hållt på myyyyccckkeet längre än du.. 36mån 49 månader, jag själv har försökt i 9 månader...

Baby skrev 2008-12-14 16:28:09 följande:
    Okej. Asså jag har inte haft feber. Men det har känts som när man har feber; känt mig varm i hela kroppen o svettig. Jag kommer bli smått galen om mensen kommer... Vi är inne på 2a försöket så man kanske inte ska bli sur om det inte har "tagit sig" ännu men jag VILL ju ha en bulle i ugnen nu!
  • Baby

CCjertborn: Nej det är det jag menar, man vill ju inte bli sur redan men man hoppas ju så jäkla mycket. Men Men

• Baby

Testade mig imorse, kunde inte låta bli. Tog tyvär inte i första morgonkisset men däremot i kiss nr2. Såg inget konkret streck men ett svagt, som en skugga där strecket ska vara. Så Kanske kanske.... Provar imorgon igen i första kisset. OM jag är gravid ska pappan få en positiv grav.sticka i julklapp =)

• skrållan1978

hejhej=)

plussade idag bim-5 och här e mina symptom:

*mensvärk sen ÄL
    *fryser men varm om kinderna
    *tröttttttttttttttt
    *känsligt humör
    *törstig??
    *kissig
    *ömma bröst

• Tösen82

testade du svagt eller starkt?