• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • CCjertborn

hur länge har du försökt? Har du använd några hälsoprepparat eller ÄL tester?

• Baby

Nej det blir alkoholfritt i vilket fall =)

• Hedvig Med H

jag skulle nog kasta mig på cykeln idag och så i morgon bitti testa med ett CB..

• Baby

CC: Det här var försök nr 2. Jag o min man har ätit zinktabletter och så har vi kollat med ÄL-stickor.

• Hedvig Med H

baby.. det brukar gå rätt snabbt för många.. så det kan mycket väl vara så hihi

• CCjertborn

vilken lycka jag och min sambo har försökt i 9 månader nu.. USCH fick missfall i fredags förra veckan lite jobbigt men ja bara att ta nya tag.. Zinktabletter vart köper man de?

Baby skrev 2008-12-16 09:30:35 följande:
    CC: Det här var försök nr 2. Jag o min man har ätit zinktabletter och så har vi kollat med ÄL-stickor.
  • Hedvig Med H
    CCjertborn skrev 2008-12-16 09:33:31 följande:
    vilken lycka jag och min sambo har försökt i 9 månader nu.. USCH fick missfall i fredags förra veckan lite jobbigt men ja bara att ta nya tag.. Zinktabletter vart köper man de?
    nej fy så trå¨kigt. jag testade bidrottningsgele efter 6 mån försök.. då funkade det direkt. vet ej om det var därför såklart
  • CCjertborn

Bidrottninggele? Va har de för funktion? Villig att testa de mesta nu känner jag =)

• Hedvig Med H

kapslar med bidrottninggelé stimulerar ägglossningen, finns på hälsokostaffärer. Apiforce hade jag. E-vitamin är också bra, och folsyra är bra för själva embryot (minskar risken för tidiga missfall).

• Love 4 ever

Skan og prova det. Efter 3 missfall vill jag vara gravid igen,har BIM på julafton.

Svar på tråden Graviditetstecken???