• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • Honton

Min dröm e o få ett plus i helgen och göra som du att kunna ge de i juklapp..
    åhhhh

• Baby

Ja visst vore det en GRYM julklapp!?

Om du oxå gör det vill jag höra om reaktionen sen =)

• Baby

Tog ett till av dom billiga testerna imorse och det visade fortfsarande ett svagt streck. Börjar tvivla på det där testet. Ska ta ett CB test imorgonbitti.

• Hedvig Med H

baby.. är det för BIM så ska man vara nöjd med att det syns alls. Jag har en kompis som var gravid och det syntes inte de 2 första veckorna alls. Inte ens med CB

• Hedvig Med H

har du fått fler symptom?

• Baby

Hungrig som f*n, illamående igårkväll, huvudvärk. Men är inte lika trött längre.

• Baby

Jiiiiippppppiiiiiie!!! Kunde inte hålla mig, tog mitt CB digital test nu idag kl 17.00 och det stog: GRAVID. Slog in det i julkappspapper och gav min man det vid middagsbordet. Skrev ett rim på klappen (han har önskat sig ett Nintendo Wii) Rimmet lyder: "Kanske inget Nintendo i detta paket men ändå så jävla kul, God Jul" Han öppnade paketet, tittade på mig o frågar, med tårar i ögonen: "Är det här ett skämt? Är det på riktigt?" Då börjar jag gråta o fråga om han är tårögd eller om han har skräp i ögat. Han svara bara: Nej jag har inte skräp i ögat.

Jag hade ju tänkt spara till julafton men det känns inte rätt att "undanhålla" det för honom. Så han fick det som en julklapp bara det att den va en vecka för tidig=)

Så nu vet ni. Nu håller vi bara tummarna att allt går som det ska.

• Honton

BABY: jag börjar gråta bara jag läser de du skrivit....stort grattis

• mrst

Grattis Baby!!! Hade BIM 12/12 och testade minus. Fortfarande ingen mens men massa symptom liknande som du beskriver. Ska nog testa imorgon.

Svar på tråden Graviditetstecken???