• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • Hedvig Med H

Baby.... ååååååå grattis så skoj!!!!! Hihi.. nu får du fylla i gravidfunktionen på familjeliv.. och ring bm också!!!

• Baby

HEDVIG:
    Vad är Gracidfunktionen du pratar om? Jag är n här så jag kan inte alla finesser än.
    Ska bort över jul o nyår så jag ringer bm när vi kommer hem i början av januari.

Tack för alla grattis

• Hedvig Med H

Baby.. på din sida så finns det typ min graviditet elle rnå, så du kan hålla reda på vilken vecka du är i osv

• Baby

Jaha okej då ska jag kolla =) Tack

• lovelyangel82

mrst skrev 2008-12-17 18:37:03 följande:

Grattis Baby!!! Hade BIM 12/12 och testade minus. Fortfarande ingen mens men massa symptom liknande som du beskriver. Ska nog testa imorgon.
    här e en till som bölade när jag läste.. grattis!!!!!!
  • mrst

Hej lovelyangel. Jag hoppas så klart men jag vågar inte hoppas för mycket förrän plusset är där. Tycker jag känner mig svullen och spänd över magen idag dock. Hoppas man inte skenat iväg fullständigt utan att det verkligen är något.

• knasen

hej baby.. JAg fick nog oxå skräp i ögat.. så romantiskt och vilken dröm STORT GRATTIS

• lovelyangel82

mrst.. samma här.. har preccis haft mf och vi gav oss på de igen så nu vill man verkligen få nu! men min kropp skenar duktigt satte igång direkt efter äl sen försvann de.. o nu börjar de synas blodådra på bröstet och de står upp när jag ligger ner inte kasar åt sidorna.. ja massa symtomer men jag försöker prata bort dem för vill inte få för stora förväntningar för hur stor e chansen att vi lyckas nu direkt.. inte så stor precis..

• mrst

Jag håller tummarna för dig lovelyangel att det går bra denna gången. Beklagar ditt mf. Svårt att förstå sorgen när man inte varit där men kan tänka mig att den är enorm!

Hur länge skenade du??

• lovelyangel82

molvärken o de oh kissade som fasen i 3-4 dagar.. nu e de halsbränna o brösten som känns..

nä man gör nog inte de..jag trodde inte man kunde bli så knäckt.. han vara "gravid" i 5 dagar men han ändå göra upp sådana planer..

varav en var att berätta för mina föräldrar på julafton.. så därför vore de perfekt om de tog sig nu.. annars kommer vi vänta till maj..

Svar på tråden Graviditetstecken???