• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • CCjertborn

Tack tror jag ska prova de faktiskt. Ja har iofs beställt hem glamdin 25 hört att de ska vara himla bra att ta om man vill bli gravid...

• Love 4 ever
    CCjertborn skrev 2008-12-16 09:49:56 följande:
    Tack tror jag ska prova de faktiskt. Ja har iofs beställt hem glamdin 25 hört att de ska vara himla bra att ta om man vill bli gravid...
    Jo men tänk på att glandin kan rubba menscyklen med. Iofs tror jag alla hälsopeparat kan det
  • Hedvig Med H

Love 4 ever.. jag hörde om en kvinna som fått massor av missfall och så upptäckte de någar år senare att anledningen var att folsyra saknades i kroppen. Det kan vara bra att äta tillskott av Folsyra, även för att förhindra skador som kan uppkomma av bristen på folsyra. Finns på apoteket. Sen så fick hon tillskott iaf och lyckades behålla barnet nästa gång hon blev gravid..

• Hedvig Med H

Det rubbade inte min cykel alls.. däremot kände jag av min ägglossning tydligt och märkte det tydligt på mycket flytningar

• Love 4 ever

Jo men folsyra äter vi både så våra missfall kan inte bero på det. Läkarna hitta ingenting heller för alla prover osv såg bara bra ut och vi "passar" ihop för dom tog sånt test med vad nu det kallas.

Men kankse ska prova bidrottningsgele eller så

• Baby

Zinktabletterna köpte jag på NaturApotek. Det va faktiskt Anna Skipper som sa att det skulle va bra för både mannen o kvinnan om man ville bli gravid. Vi åt inte de i första försöket men nu i försök nr 2 åt vi Zink och nu är vi TROLIGEN gravida.

Idag har jag köpt ett CB digitalt grav.test som jag ska använda på torsdag. Är det positivt så ska min man få det i julklapp =)

• Baby

CC: Beklagar missfallet! Hoppas det går bättre nästa gång och att du snart blir gravid igen!

• CCjertborn

Tack.. ja de hoppas jag med jag har bim 6-9 januari så hoppas hoppas.. =)

• lovelyangel82

Baby skrev 2008-12-16 15:26:14 följande:

Zinktabletterna köpte jag på NaturApotek. Det va faktiskt Anna Skipper som sa att det skulle va bra för både mannen o kvinnan om man ville bli gravid. Vi åt inte de i första försöket men nu i försök nr 2 åt vi Zink och nu är vi TROLIGEN gravida.Idag har jag köpt ett CB digitalt grav.test som jag ska använda på torsdag. Är det positivt så ska min man få det i julklapp =)
    tänk bara på att batteriet dör efter typ en dag så inhandla 2 så du kan kissa på julafton i så fall '
  • Baby

Jo jag läste det på paketet idag. Så jag spar den fram till julaftonsmorgon, smyger in o kissar på pinnen sen gör jag en julklapp av den, i smyg =)

Svar på tråden Graviditetstecken???