• Baby

Graviditetstecken???

Hej på er.
    Idag är BIM-4 och jag är sååå trött. Igår somnade jag 20.30 och har sovit som en stock. I ca en veckas tid har jag vart alldeles varm, svettig och kännt mig febrig på kvällarna. Men dagtid har allt vart som vanligt förutom lite huvudvärk. Så vad tror ni; Håller jag på att bli sjuk eller kan det vara graviditetstecken???

• Svar på tråden Graviditetstecken???
  • Hedvig Med H

jag fick symtom 3 dagar innan bim. Mådde illa och fick taskig mage *fniss*

• Baby

Testade mig imorse igen, den här gången syntes strecket lite tydligare men fortfarande ganska svagt. Vad tror ni? Gravid eller ej? NÅGONTING borde det ju vara va? Eftersom det anas ett klent streck.

• Hedvig Med H

hmm... ja du.. kan du inte slänga in ett kort? Låter ju som att det går åt rätt håll..

• Baby

Jo jag har faktiskt fotat stickan med mobilen. ska se om jag lyckas få in bilden här. Vänta lite...

• Hedvig Med H

det verkar inte som att bilden fungerar

• Hedvig Med H

baby... Grattis!!! Hihi.. enligt mig så är det där ett plus!! definitivt ingen spökstreck.. stick iväg och köp ett CB test... det skulle jag göra.

• Hedvig Med H

Ett CB kan ju inte luras på samma sätt.. ser man ett + på CB så är det en +..

• Baby

Hur känsligt är CB? Det jag har nu mäter 25 MLU/ML Så det är ganska känsligt.

Svar på tråden Graviditetstecken???