• Mamma till viljestark dotter

Vi som plussade dec- 08 efter IVF!

Tänkte vi kunde samlas här, alla vi som äntligen plussat efter IVF. Själv plussade jag äntligen i måndags den 15/12 efter nästan fyra års försök, varav ett år med IVF. Är så lycklig! Men känner inte att jag "hör hemma" riktigt i de gamla forumen nu.

Hoppas det finns fler som nyligen plussat som vill följa med på vägen mot BF!

• Svar på tråden Vi som plussade dec- 08 efter IVF!
  • fatooooosh

Hej hej ..

Jag hoppar in här fick reda att jag är Gravid och det var svar via blodet.. Kan den stämma mer än urinet ?

• Josse B

Hej Fatooooosh, jag tror att svaret som du fick via blodprov stämmer, kan nog inte bli några fel genom blod för där ser de ju helt säkert på hur värderna är. Så Grattis grattis!!

• fatooooosh

Tjena Josse B : Det tror jag med .. Men jag e på RV 10 kan man då se om man e gravid lr ej`?? Tack du oxå massa me grattis

• Stirzaker

Eftersom min flickvän inte är medlem här så får väl jag skriva då! Hon plussade 2/12 och idag var vi och gjorde VUL på Huddinge. Även om det var vääääldigt suddigt så såg vi hjärtat som slog! Hon blev gravid på fjärde återförandet. Tre stycken gjorde vi på FC och ett har vi nu gjord på Huddinge. Än är det en lång väg att vandra men vi hoppas att det går vägen den här gången!

• TrulsaLi

Jag vill oxå vara med
    Vaknade 05.10 i morse och kunde inte sova
    klev därför upp för att testa igen och denna gång blev det ett tydligt GRAVID

• sommarblommor

Vi plussade igår den 19/12. Hoppas nu bara det hänger kvar.

• Josse B

Hej hej, hur många gånger har ni andra testat? jag har testat 2 gånger...men funderar fortfarande på att köpa ett till test och testa för att vara på den säkra sidan..hihi ..kan fortfarande inte fatta det! osså är jag nog lite rädd att det ska bli ett mf som man själv inte märker av..finns det sådana mf?
    Ha det bra nu alla plussare!
    Kram

• sommarblommor

Jag känner som du, har tagit 2 st test nu. Men kan nog tänka mig att ta ett nytt test om nån vecka.

Har bokat ett ultra ljud i början på januari för att se om det finns nåt hjärtljud. Det är ju inte säkert att du märker ett tidigt mf.

Svar på tråden Vi som plussade dec- 08 efter IVF!