• Mamma till viljestark dotter

Vi som plussade dec- 08 efter IVF!

Tänkte vi kunde samlas här, alla vi som äntligen plussat efter IVF. Själv plussade jag äntligen i måndags den 15/12 efter nästan fyra års försök, varav ett år med IVF. Är så lycklig! Men känner inte att jag "hör hemma" riktigt i de gamla forumen nu.

Hoppas det finns fler som nyligen plussat som vill följa med på vägen mot BF!

• Svar på tråden Vi som plussade dec- 08 efter IVF!
  • Satin

Hade gärna stannat kvar här, men fick tyvärr missfall igår.. v.9+1.... Känns svart och hopplöst just nu, men ska ta nya tag så snart det går...... Hoppas det går bättre för resten av er! Kram

Men Satin... är så otroligt ledsen för er skull Har man kämpat sig igenom IVF och fått plus så kan väl fostret gott få stanna kvar tiden ut....

Hoppas ni snart orkar hitta kraft och ork att fortsätta kämpa och att det går bättre nästa gång.

*kramar om hårt och länge*

• Trollspöket

Hej! Får man vara med....

Plussade 29/12 TD 18. Idag var vi på VUL på Sahlgrenska och såg ett litet hjärta picka på för fullt

Vi fick tillbaka två embryon denna gången, hon såg något mer på skärmen men kunde inte avgöra vad det var, fick en ny tid om två veckor för att följa upp.

Satin: En jättestor kram till dig, fy vad tråkigt

Välkommen alla! Kul om vi blir flera härinne

Kanske ska uppdatera hur det gick på vul i fredags... Två hjärtan slog därinne, hoppas de fortfarande slår. Är i v 8+6 idag, har fått tid för inskrivning den 26:e. Spännande

• Birsen

jag har också plussat i dec.

Så jag hänger här nu framöver ...

Är i vecka 11 ( 10+0 ) idag och ska på inskrivning om i skrivandet stund 7 timmar. Då kan ni ju gissa varför jag inte kan sova

• Birsen

hej Mtvd ....ju det gick så bra så. Fick massor med information så huvudet blev tung. Nu ska jag på vul den 26/1 eftersom jag har bruna flytningar och stora vul den 27/2.
    De tog massa prover och allt va ua
    Känns bra detta

• Mrs girl

Hej. Jag vill å va med här. Fick mitt älskade plus 9/12 efter vårt första ivf-försök. Kan inte fatta att det tog sig med en gång. Så nu e jag i v 10+2. Fick se den lilla med tickande hjärta dan innan julafton, vilken julklapp. Hoppas hoppas att allt ska gå bra nu. Kram på er alla.

Ja tycker det är lite trist... men alla kanske håller till på annat håll?

Med mig är det ganska bra. Fått må bra i helgen, ätit och sovit och vilat. Idag är det inskrivning! Ska bara fika lite och lämna dottern på dagis.

Svar på tråden Vi som plussade dec- 08 efter IVF!