• Brooks

Trådträff Mars 09

Vildkorn skrev 2009-01-03 22:18:31 följande:
    Vad jobbar du med egentligen?
    JA det undrar jag med. Du behöver byta jobb Camellis
  • Brooks
    första skrev 2009-01-09 09:00:21 följande:
    Åh avis att att alla skall bo på hotell och lära känna varandra innan vi ska träffas "på riktigt". Jag o Elsa sitter väl i ett hörn och är utanför... (har inte råd att ta in på hotell i egna staden)Har aktiviteter bestämts ännu?
    Hotell och hotell, det är vandrarhem och inte så dyrt, men visst känns det suspekt att bo på vandrarhem i staden man själv bor i
    Du får boka in dig med mig och Vildkorn så får vi byta upp oss till ett trebäddsrum
  • Brooks
    aesi skrev 2009-01-10 22:28:41 följande:
    Ni Stockholmare ska ni också bo på hotellet/vandrarhemmet?
    Jag och Vildkorn har bokat in oss, vi blev så avis på det planerande toasupandet
  • Brooks
    Jen ny skrev 2009-01-14 11:59:48 följande:
    På fridhemsplans hemsida står det att de tyvärr inte kan ta emot grupper i det gemensamma köket.Men vi kan väl inte räknas som en grupp? Eller? Ifs är det inte viktigt för mig men skulle vara skönt att veta att man kunde laga lite mat om det behövdes till de små eller oss själva?
    Vi har inte bokat oss som grupp, så det kan vi ju knappast räknas som... Är nog mera om man bokar en hel skolklass i sovsalarna liksom :D
  • Brooks
    första skrev 2009-01-14 13:53:59 följande:
    Någon av de som skall bo på hotellet kanske kan kolla om det finns ett samlingsrum som vi kan låna?
    Det finns ett allrum på vandrarhemmet, så det måste vi ju få utnyttja. De flesta kommer ju faktiskt att sova kvar, så ett par barnoch mammor till borde ju vara ok att smuggla in
  • Brooks
    Vildkorn skrev 2009-01-14 15:38:45 följande:
    Men då kan ju inte alkoholförbudet gälla för oss heller va?  Stod ju bara på sidan om grupper. *spelar dum som tusan*
    Ha! Sådär resonerar jag också  
    Det stod faktiskt under gruppinformationen och inte stod det något i bokningsbekräftelsen heller. Så det man inte "vet" kan man ju tvärr inte heller följa
  • Brooks
    smultron smulan skrev 2009-01-16 23:22:27 följande:
    Vilket mysigt vandrarhem ni hittade! Känner mig lite splittrad nu. Manges föräldrar kommer ner 25-29 för å träffa Josefin. Men det var ju en impulsgrej från deras sida och vi har ju bestämt detta sedan länge... Det kanske inte ens finns plats på vandrarhemmet för mig och Josefin längre, sent ute som jag är.
    Om Josefin inte måste sova med dig kanske du kan hänga med oss på dagen/kvällen sedan kan Mange komma och hämta henne och du får stanna kvar med oss? =)
  • Brooks
    smultron smulan skrev 2009-01-16 23:46:11 följande:
    Det låter ju som en jättebra ide! Jag har ju slutat amma så det bör gå bra! Men hur fixar jag det rent bokningsmässigt?
    Skicka en bokning via deras hemsida (eller ring). Boka ett enkelrum - när Högbergarna försökte boka ett fick hon dubbelrum för att enkelrummen var slut
    De har varit jättesnabba med svar via webben!

Vad rooooligt att du också vill bo med oss (och kanske få en ordentlig sovmorgon! )
  • Brooks
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 

Lycklig 77 - Milo, Moa
    Hedebris - Noah, Björn och Julia
    Vildkorn - Enya
    S o F - Vincent
    Jen ny - Lilly
    Linjo985 - Liv
    Camellis - Ellen
    Kickoman - Jonathan
    Aesi - Ida
    Prommis - Agaton