• Brooks

Trådträff Mars 09

Kicko skrev 2009-03-18 11:39:03 följande:
    Kom och tänka på det är ingen  som är allergisk mot något av det vi ska ha till mat??? ska det vara färsk eller burksvamp? Jag är då svampallergiker men det ligger ju inte i maten så det är inga problem
    TJOHANNA: Hur är det med "Orvar" - han hade väl flera allergier??
    Jag är inte allergisk mot något, mer än pälsdjur, men sådana hoppas jag väl att vi inte ska ha i maten
  • Brooks

Inte varit där på evigheter heller, men jag vill minnas att det ska finnas någon parklek där...

Har jag vägarna förbi (haha, yeah right! ) innan nästa helg så kan jag kolla
  • Brooks

Hmm, bör vi köpa lite frukostmat gemensamt också tro?

Jag har börjar fundera över hur det blir när Liv ska sova... inga problem på natten när jag också sover med henne. Men innan det. I en 90-säng liksom... Kanske får vika ihop täcket och lägga henne på golvet och sedan lyfta upp henne när jag lägger mig så hon inte trillar i golvet innan...
  • Brooks

Just det, det hade jag glömt - att vi bokade frukost

Vuxenstolar verkar det finnas gott om, det verkar även vara rätt bra med utrymme i lobbyn dessutom mjuk matta.
  • Brooks

Vilken tur att du haft en väninna där på plats!

Men seriöst, det står ju faktiskt ingenstans att det är alkoholförbud - förutom under gruppbokningen och vi har ju inte bokat som grupp.
    Jag tycker vi tar med öl/vin eller vad vi vill dricka och dricker till maten och/eller senare. Vill de säga till oss så får de väl göra det då kan jag tycka...
  • Brooks
    Jen ny skrev 2009-03-23 13:39:26 följande:
    Det står ju tydligt att alkohol är förbjudet på vandrarhemmet. Även om det är under grupper tror jag nog det gäller alla.
    Fast jag tycker att om det endast står under gruppbokning, så gäller det endast grupper också. 
    Är de helt emot alkohol annars så borde det ju stå, om inte annat så i bokningsbekräftelsen.
    Eller du kanske sett det på något mer ställe än under just gruppbokningar?
  • Brooks
    första skrev 2009-03-23 16:34:53 följande:
    Linjo: Om du orkar får du gärna gå förbi PippiLotta en sväng på ons/tors och se om de har magnetbokstäver.
    Jag kan kolla! Men de verkar ju vara slut om man kollade lagerstatusen på hemsidan
    Tjoho! Snart bär det av.
    Jag håller på att bearbeta R lite. Han är ju på Kick-Off fre/lör och får äta gott och SOVA gott, så jag tycker att det är rättvist att han tar med sig Liv hem när han kommer tillbaka till Stockholm. 
    Han är väl sådär sugen kan tilläggas då han tänkt sig en lördag/söndag i frihetens tecken
  • Brooks

Vildkorn: Jag tänkte ta med babyvakt, eller en walkie talkie är det ju faktiskt så vi kan lyssna på skitungarna.

Jag vet inte hur jag ska göra med Liv. Det är nog inte så att R skulle vägra att ta henne, men tar jag henne kan jag lämna honom hemma med väggfärg och roller
    *fnissar åt era tokerier som vanligt*
Svar på tråden Trådträff Mars 09