• Brooks

Trådträff Mars 09

Jag tänkte mest att du kommer kunna få sova ut helt ostörd - om det inte är lyhört då förståss.

• Brooks

Första: Jag ska försöka promenixa dit imorgon och ta mig en lookilooki.

Idag har jag sytt klart en sack 'n' seat till Liv! Har tänkte att göra det urlänge, men det har liksom inte blivit av. Nu så fick jag dock inse allvaret med tanke på det dåliga antalet barnstolar på vandrarhemmet.
    Jag spände fast Liv i den för att fota lite och sedan när jag stoppade ner henne på golvet gick hon tillbaka och försökte klättra upp på stolen igen. Sötnos! Så hon fick sitta och äta lunch i den och var jättenöjd - hoppas det håller i sig!
    Så tack för att ni påminde mig! 
    Dessutom har jag handlat lite cider till mig idag och spackel till R
    Tänkte kanske försöka ta mig en tripp till tygaffärn inne i stan innan träffen på lördag, så då vill jag ju inte behöva slösa tid på systemet
  • Brooks
    Såphia skrev 2009-03-24 21:42:06 följande:
    Skönt för dig, men jag ska minsann jobba dagen efter hemkomsten och gossen ska på sin första inskolningsdag på dagis! Idag låg ett sött vykort i brevlådan, till Vincent Malmqvist. Från dagis, som välkomnade honom till Myran! Så himla gulligt av de!
    Oh vad sött gjort! 
    Då känns det säkert lite bättre med att han snart ska börja?
    Jag undrar lite när vårt dagis ska höra av sig... Liv borde ju börja inskolningen om typ två veckor :-O
  • Brooks

Hahaha {#lang_emotions_laughing}

Vad roligt att se att Jen ny är på så strålande humör ikväll! 
    Alltså, lite kyla dör vi ju inte av, men öser det ner så är det inte kul för någon. 
    Sedan kan vi ju inte vara ute huuur länge som helst för rätt snart lär det vara dags för blöjbyten.
  • Brooks
    helhed skrev 2009-03-26 20:04:37 följande:
    Oj, oj, jag kommer att börja tänka på att packa någon gång på fredag kväll vid sju-åtta eller så tror jag. Imorgon har jag också möten och lektioner hela dagen och är hemma till klockan fem om jag har tur. Sedan ska Alva till farmor och farfar och sova över lördag - söndag, så vi måste packa åt henne också och Robert och hans bror ska lägga golv här så helst måste vi hinna röja i köket och städa där imorgon kväll med. Jag förstår inte hur vi ska hinna!
    Äh, R får väl gå upp tidigt och röja köket

Jag börjar också bli lite stissig nu, bara för att det ska bli så KUUUUUL! (Haha snubblade på tangenterna och avslutade ordet med en annan bokstav än L... *fnissar* )

Packa borde man göra ja. Eller fundera på det. Jaja, det blir nog bra det där, bara man har med plastkortet så löser det mesta sig  
  • Brooks

Nästan så jag också vill vara på vandrarhemmet redan i morgon! :) 

Men jag måste ju packa och kolla upp när och hur jag ska ta mig in till er övriga på lördagen.
    VAD KUL DET SKA BLI!
  • Brooks

Tjohej! 

Enligt smhi ska det iaf inte regna eller snöa imorgon (men kanske i em/kväll). Jag ser till och med en liten sol bakom molnen på prognosen. Jaa
    Nu ska jag börja packa - eller iaf springa runt och yra och fundera på vad som egentligen ska med.
  • Brooks

*fnissar* 

Nu pratar ni kläder i trådträffstråden - ajabaja
    Nä, håller med er. Jag vill ha en tråd igen. Blir mer att hålla reda på såhär och så håller vi ju aldrig oss till ämnet hela tiden ändå.
    Impad att du fått ner 4 rullar tapet i packningen SoF! Jah funderar nästan på att låna sängkläder där för att slippa ta med mig det i väskan trots allt  
Svar på tråden Trådträff Mars 09