• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!
  • Stargirl
    SoFo89 skrev 2009-03-06 16:05:46 följande:
    Jag tänkte på om man skulle köpa den som är för enbart been eller den som passar camen också!
    Jag tror att Bee passar i Cameleons resebag men inte tvärtom. Men jag har faktiskt inte testat. Någon?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • bennysson
    villemina skrev 2009-03-05 15:06:17 följande:
    Aha, ok. Min är med tunna vingar. *phu* Troode jag fått en gammal vagn med sämre egenskaper...
    enda skillnaden är ju tjockleken på vingarna?

jag köpte ny i butik i jan 2009 och fick tjocka vingar. den är lite mer ombonad men inte sämre för det...
  • bennysson

är det någon som har fått mailsvar från bugaboo ang nytt sele? jag har inte fått det. ska man maila igen?

hur vet man när vagnen är tillverkad? kan man ta reda på det?

Förresten.. upptäckte att det blåser ju rakt in i vagnen på ryggen!!?? hålen går ju rakt igenom. kan ju bli svinkallt på vintern.. det är ju liksom tusen hål på åkpåsen också. någon som reagerat på det?

• bennysson

förresten vad och hru skulle man göra när bromsen krånglade? min låser inte ena hjulet ilbnad om man inte puffar till den med foten.. antar att det är smuts.. standardfelet

• Tullemi
    bennysson skrev 2009-03-06 16:53:35 följande:
    förresten vad och hru skulle man göra när bromsen krånglade? min låser inte ena hjulet ilbnad om man inte puffar till den med foten.. antar att det är smuts.. standardfelet
    Tvätta rent och spraya gärna med silikon/teflonspray.
  • emeliev
    Svar på #653
    jag har ett lammskinn inne i åkpåsen och det blåser nog inte igenom. har klippt hål för selen, men tror inte att det blåser igenom den.
  • bennysson
    emeliev skrev 2009-03-06 19:38:25 följande:
    jag har ett lammskinn inne i åkpåsen och det blåser nog inte igenom. har klippt hål för selen, men tror inte att det blåser igenom den.
    ah kanske ska lägga i mitt lammskinn då... om det blir kallt och blåsigt igen... men han verkar iaf inte frys ai vagnen annars...
  • arkeologitjejen

Var inne på Haven Stockholm idag och köpte en gul sufflett till Been. Har ju rosa och sambon är inte helt nöjd med färgvalet även om jag är tokkär. Passade på att köpa till en skötväska i sidenbrokad och en Sunshade, en sådan där fjärilslarv som jag säger. Fick den för 250 fast nypriset är 995 då det var den sista. Det var rätt utplockat på Bugaboogrejer, men del hade de kvar. Riktigt trevlig personal också. Var sugen på solsufletten också, men det kändes som lite väl mycket så det fick vara. De bjussade dock på skalmar till gula sufletten fast det egentligen inte ingick, men de hade dem liggande till ingen nytta så jag fick dem.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Stargirl
    arkeologitjejen skrev 2009-03-06 22:41:01 följande:
    Var inne på Haven Stockholm idag och köpte en gul sufflett till Been. Har ju rosa och sambon är inte helt nöjd med färgvalet även om jag är tokkär. Passade på att köpa till en skötväska i sidenbrokad och en Sunshade, en sådan där fjärilslarv som jag säger. Fick den för 250 fast nypriset är 995 då det var den sista. Det var rätt utplockat på Bugaboogrejer, men del hade de kvar. Riktigt trevlig personal också. Var sugen på solsufletten också, men det kändes som lite väl mycket så det fick vara. De bjussade dock på skalmar till gula sufletten fast det egentligen inte ingick, men de hade dem liggande till ingen nytta så jag fick dem.
    Åååh, vad bra. Solskyddet är superbra på sommaren då barnet sover. Som myggnät och solskydd i ett. Vi har även använt den på våran Cameleon.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-03-07 08:52:33 följande:
    Åååh, vad bra. Solskyddet är superbra på sommaren då barnet sover. Som myggnät och solskydd i ett. Vi har även använt den på våran Cameleon.
    Förrutom att den inte ger något solskydd då? *skeptisk*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!