Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
Då gamla tråden snart är slut fortsätter vi här!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:59
Gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
är det någon som har fått mailsvar från bugaboo ang nytt sele? jag har inte fått det. ska man maila igen?
hur vet man när vagnen är tillverkad? kan man ta reda på det?
Förresten.. upptäckte att det blåser ju rakt in i vagnen på ryggen!!?? hålen går ju rakt igenom. kan ju bli svinkallt på vintern.. det är ju liksom tusen hål på åkpåsen också. någon som reagerat på det?
förresten vad och hru skulle man göra när bromsen krånglade? min låser inte ena hjulet ilbnad om man inte puffar till den med foten.. antar att det är smuts.. standardfelet
Var inne på Haven Stockholm idag och köpte en gul sufflett till Been. Har ju rosa och sambon är inte helt nöjd med färgvalet även om jag är tokkär. Passade på att köpa till en skötväska i sidenbrokad och en Sunshade, en sådan där fjärilslarv som jag säger. Fick den för 250 fast nypriset är 995 då det var den sista. Det var rätt utplockat på Bugaboogrejer, men del hade de kvar. Riktigt trevlig personal också. Var sugen på solsufletten också, men det kändes som lite väl mycket så det fick vara. De bjussade dock på skalmar till gula sufletten fast det egentligen inte ingick, men de hade dem liggande till ingen nytta så jag fick dem. ![]()