• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • BTD

Hej, och grattis alla pappor.
    Jag själv väntar på mitt första barn, som beräknas komma den 19 April.

• BTD

frenys1 skrev 2009-01-05 13:00:32 följande:

fort =PHur mår/beter sig era gravida flickvänner?
    Min fru har aldrig mått illa ännu i alla fall. Men hennes humör svänger upp och ner. Och hennes stubin har blivit kortare. Annars är allt tip topp
  • mirakulix83

CarlQ: Grattis och välkommen hit.

Staketpiss: Det måste kännas skönt för dig.

BTD: Välkommen och grattis.

• TeddyRobert

frenys1 skrev 2009-01-05 13:00:32 följande:

Hur mår/beter sig era gravida flickvänner?
    Här är det för det mesta lugnt. Min sambo har inte mått illa, men hennes stubin har blivit kortare...
  • mirakulix83

TeddyRobert: Det är nästan samma som här. Min sambo har kort stubin och mår illa i mellan åt.

• sheriiffen

Hej alla blivande pappor. Tittar förbi och blandar mig i detta forum. Jag och min sambo väntar vårt första barn med BF 21 Januari. Spännande är det minsann.

• mirakulix83

sheriiffen: Välkommen och Grattis. Själv ska vi ha 4 Mars.

BTD: Det är nog så många tjej nu som har kortare stubin som väntar barn.

• paTrust

Halåå alla pappor.... det är bara att stå ut med damernas humör... belöningen för ert tålamod är oändligt stort!!!

Själv har jag genomlidit detta tre gånger och det har varit värt det varje gång.

En sak att tillägga dock: tjejerna blir lite konstiga när dom ammar också har jag märkt... liksom väldigt känsliga... igår grinade min sambo bara för att hon inte hittade fjärrkontrollen... riktig märkligt...

• paTrust

DenLyckligaPappan: Blir det nåt barn snart?!?!

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2