• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • mirakulix83

DenLyckligaPappan: Det är klart att vi ska ha en upp följare.
    Jaså men bebisen ska väl komma nu någon dag?
    Oj det är en bit att köra.

• frenys1

4 mil är väl ingenting, vi har 12 mil att åka till närmsta BB ^^p

• bjojne

Hallå igen.
    Gott nytt år på er!

• Storkisse

Tack tack.. Hoppas att alla har haft en gott nytt år..

Nu har jag fått lite glada besked.. Det ser ut som att de ska försöka ta bort respiratorn imorgon o gå tillbaka till sipaps eller hur det nu stavas.. Den senast röntgen visade att det inte fanns kvar någon luft i lungsäcken så lungan har läkt ihop igen.. Snart är hon 4dygn gammal..

Ha det bra så länge grabbar..

• DenLyckligaPappan

Ja det är beräknat idag den 1 januari... Men den verkar trivas bra i frugans mage hehe.

• TeddyRobert

SenLyckligaPappan: Hoppas att han/hon inte trivs för länge.

• paTrust

mirakulix: aha, kollade med frugan angående det här med nya trådar, och det är som du säger, den är helt stängd..men vi kan hjälpas åt att hålla koll nästa gång det är dags att skapa ny tråd så vi hinner förvarna alla innan tråden stänger.

nu får vi hjälpas åt att se till att alla hittar hit istället.

Gott nytt år förresten (så här lite i efterhand)

• paTrust

Storkisse: Skönt att höra att det går rätt väg. lycka till!!!

• mirakulix83

bjojne: Tack desamma.

Storkisse: Det var ju skönt att höra.

3barnspappan: Det var mkt snällt av dig.
    Tack desamma.

• Storkisse

Nu är respiratorn borta o hon andas med egen maskin, fast hon har cpaps fortfarande men ingen syrgas..

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2