• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • Chrilsson

Hej ! Blivande far i september 2009 =) Första barnet ... Någon mer här som ska bli far för första gången ?=) Droppa gärna nått i min gästbok =) Ha de fint !

• Dejmon

Ja själv blir man farsa för första gången runt 17:e Juni. Ska bli underbart att få uppleva.

• mirakulix83

Staketpiss: Det får man göra.

frenys1: Ta det lugnt bara. Vad ska ni hitta på då?

Pappa i Juli: Grattis och välkommen. Det är gött de.

Chrilsson: Grattis och Välkommen. Vi ska ha i den 4 Mars.

Dejmon: Välkommen och grattis. Man längtar så mycket efter det.

• frenys1

Vi ska på middag till min mormor och morfar idag för morfar fyller år, sen imorn ska vi till svärmor på middag =P

• paTrust

Grattis alla nya blivande pappor som tittar in!!!

Idag har vi varit å handlat å fikat hos svär föräldrarna. blir en lugn hemmakväll. tre barn kräver sin tid dom med.

Lillan blir bara mysigare för var dag som går... kul att se att syskonen tycker om henne så mycket

• Storkisse

Cpap funkar som 3barnspappan sa att den buffar ner luft genom näsan, detta är för att barnet saknar ett ämne som minskar ytspänningen i aviolerna för om det inte är detta övertryck som cpapen skapar så drar dessa ihop sig o då blir det jobbigt att dra in andetag så att de väcklar ut sig igen.

Igår så fick hon ligga på mitt bröst i 1,5h då hon fick äta o gosa, idag så fick vi ta av cpcpen o tvätta av henne. Det va jätte mysigt det med. O Ikväll fick hon ligga på mammans bröst o sen så fick hon även ligga på mitt, hon va utan cpcpen i 1h o allt gick jätte bra..

mirakulix det känns jätte bra att hon andas själv nu.. Hur går det för er nu då?

• Storkisse

Jo vi va nere på stan o köpte lite kläder, stl 44 är rätt så små kläder..

• Teleport here

Blir fari för fjärde gången den 10e februari.... wiiiie

• mirakulix83

frenys1: Låter inte helt fel att bli bjuden på middag.

3barnspappan: Det var ju kul för er att era barn börjar gilla den lille.

Storkisse: Fy för tusan vad det går bra för den lille. Oj det är väldigt små kläder men bebisen är ju så klart inte så stor nu ju.
    Jo då det går mkt bra nu. Min sambo har lite ont i magen just nu bara. Hoppas att h*n blir kvar i magen typ mellan 5-7 veckor till alla fal. 4 Mars är det beräknad till.

Teleport here: Grattis och välkommen till här tråden.

• Nitz

Ska bli pappa den 15 Juni. Första barnet. Någon mer i Stockholmsområdet som ska ha barn? Det skulle vara kul med någon som är bilintresserad också :)

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2