• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • El Maco

Tackar, känns som sagt helt overkligt än så länge, det enda jag känner är att mina nära kommer bli glada:P
    Dock känns det inte specellt jobbigt heller, man har ju haft x antal åt på sig att göra allt man tänkt, men inte fan har det blivit av och inte lär det bli av nu heller..

Ett annat scenario är att jag ligger borta, dvs ag kommer inte kunna närvara stora delar av graviditeten, det känns både bra och dåligt..

Mkt i tankarna nu..
    Skönt o få skriva av sig lite iaf.

MVH/

• Glenn Wiberg

Hej ja jag ska bli pappa den 4 juni:P Tror jag är yngst i denna tråd då jag bara är 18år.

Kan säga att jag och min tjej var säkra på att vi ville ha kvar barnet. Blev bara lite iriterad då dom på mvc tjatade om abort.

Alla tycker att vi är för unga och att vi inte klarar ekonomin.

Vad har vi gjort då?

Vi har lagt undan 20 000kr
    Har även köpt kläder. Man vet ju inte om det blir en kille eller tjej så vi köpte 5 kartonger till både kille och tjej.
    Barnvagn, spjälsäng mm. Ja allt finns som man ska ha.

Först känndes det konstigt då man inte kunnde känna den sparka eller något. Nu när man känner den sparka blir allt mycket verkligare.

Idag är jag väl mer orolig för förlossningen.

• mirakulix83

Glenn Wiberg: Grattis och välkommen in i stugan.
    Här spelar det ingen rollhur gammal man är bara om man mogen för att ha barn. Det är väldigt roligt att ha olika åldrar här inne.
    Man ska bara inte bry sig vad andra säger.

• Glenn Wiberg
    Svar på #304
    Tack.

Ja jag var väl en liten bryl kile förut. Nu får man ränka på ett helt annat sätt. Mina föräldrar stöttar en väldigt mycket. Tyvär så bryr sig tjejens mamma:( Det är väl det ända som är jobbigt men annars går allt bra.
  • Glenn Wiberg
    Svar på #304
    Tack.

Ja jag var väl en liten bryl kile förut. Nu får man ränka på ett helt annat sätt. Mina föräldrar stöttar en väldigt mycket. Tyvär så bryr sig tjejens mamma:( Det är väl det ända som är jobbigt men annars går allt bra.
  • mirakulix83

Glenn Wiberg: Vsg. Vissa föräldrar är konstiga. Min mamma är lika dan. Det är inget att bry sig om. Vi är en stor familj här inne på blivande pappor. Här kan vi prata med varandra.

• Glenn Wiberg
    Svar på #307
    Okej bra att jag inte är själv:P Okej det låter bra det. Ja det är ju bra det:D
  • NelsonXX

Gokväll allihopa
    Och stort grattis till El Maco och Glenn också!
    Idag har vi har varit på vårt fadderbarns två års kalas. Häftig ålder!
    Vad händer ikväll då? Själv sitter jag här med en kall öl och njuter av lugnet efter kalaset. Där fans också flera kids... 7,6,5 och en 3 åring.
    Frugan har gått och lagt sig redan. Iofs behöver hon all vila hon kan få :)
    Ha en bra kväll allihopa!

• TARANTINO

Då har ni det bättre förberett än oss Glenn, inte sparat undan ett skit typ :s
    Måste kännas skönt att sparat undan 20 lakan

Helt sjukt att de på MVC förespråkar abort! de ska väl för fan försöka stötta en och så. Skit i vad dom säger, huvudsaken är att ni känner er redo att bli föräldrar.

• mirakulix83

Tjena alla pappor. Har ni hör att nu kan man göra abort så fort dom har sätt bebisens kön. Dom gör abort bara när dom får veta att det är fel kön. Det är helt sjukt. Hur kan man göra nått sånt.
    Det är ju ett liv dom tar bort.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2