• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • mirakulix83

abraxe: Tack. Välkommen in och grattis. Den här tråden kommer hålla tills decmeber ut.

• Staketpiss

Då är man en glad pappa, 090310 fick jag och min sambo en tös. Hon vägde 4kilo och var 53 cm!

• Pecado

Då får man gratulera så mycket till de glada föräldrarna då.
    Ser fram emot lite bilder oxå!

• abraxe

Staketpiss: Congratz, hoppas ni får många underbara sömnlösa nätter framför er... ;)

• mirakulix83

Staketpiss: Grattis till er.

Igår fick vi åka in på Barn sjukhuset i lund för att Linnea äter väldigt dåligt och väldigt trött. Hon har sorts virus i kroppen men dom har inte sakt vad det är för något virus. Men alla dom som har tittat på henne säger att det är inget större fel på henne. Vi ska snart träffa en doktor se vad h*n säger.

• Pecado

Mirakulix83:

Tråkigt att höra.
    Hoppas allt går bra för er.

• frenys1

I söndags gick vattnet.
    klockan elva på förmiddagen var vi på förlossningen i gävle.
    Klockan 22.14 föddes vår dotter Ebba med akut kejsarsnitt.
    Hon vägde 4708 gram och var 55 cm lång.
    Nu är vi hemma och både mor och dotter mår bra =)

• Israeli2000

Mirakulix: Vilken sötis!, grattis igen!

• Israeli2000

Staketpiss: Grattis!!
    frenys1: Grattis!

• mirakulix83

Pecado: Hon får medicin nu för att hon har någon sorts virus men det är inget allvarligt fel på henne.

frenys1: Grattis till er dotter Ebba. Hoppas att dina flickor mår bra.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2