• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • frenys1

Tack tack =)
    Det är verkligen en underbar känsla!
    Hur mår ni här i gruppen?

• Sammi

Hej. Jag ser att det är många som har fått sina små liv redan, grattis till er. Imorgon så kommer vi in i vecka 20 och just nu känns det som om veckorna flyger fram. På onsdag om två veckor ska vi på det stora ultraljudet vilket ska bli spännande. Efter det så ska vi kolla på vagn! =)

• mirakulix83

frenys1: Jo tack det är bra men jag och min sambo ligger på barnsjukhuset med Linnea. Hon har någon sorts virus i kroppen men det är ingen fara med henne säger dom här på sjukhuset.

Sammi: Grattis in i gänget. Tack. Vi håller tummarna för er att allt går bra.

• frenys1

Mirakulix: Är det RS viruset? Min lillebror fick det viruset, och det gick jättebra för honom och de har resurser på sjukhusen, eftersom det tycks vara ett ganska vanligt virus, så snart får ni komma hem med er söta flicka =)

• mirakulix83

frenys1: Det var inget RS virus. Dom tror att det sorts infektion men dom vet inte var den sitter. Det var ju skönt att din bror blev frisk.
    Det hoppas vi oxså på att vi får åka hem.
    Söt dotter ni har fått. Vad ska hon heta mer än Ebba?

• Staketpiss

Finns en liten bild uppe på min dotter nu

• mirakulix83

Staketpiss: Grattis till er dotter. Vad ska hon heta?

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2