Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Asereht skrev 2009-01-22 11:45:07 följande:
    Jag skulle gärna vilja smygshoppa men jag får snällt vänta tills kulorna börjar rulla in. *s* Har tom funderat på att sälja vagnen men så inser jag att man får så dåligt betalt för dem att det vore en dålig affär. Bättre att hålla kvar den så länge som möjligt. Förresten måste jag köpa nya innerlangar till sittydäcken, jag vill ha sittyn som buss och dagisvagn då jag inte vill ha EW:n stående ute hela dagarna. Dessutom är jag inte det minsta rädd om sittyn eftersom min syster redan haft den som slit och slängvagn. Jag ska alltså inte klä om den för då blir jag så där kinkig om den med. En dyna kanske. *funderar på saken* Hur som helst så är det punka och det går inte att pumpa upp så nya slangar är att föredra. Önskar det var punkteringsfria hjul på den. Ni kan väl hojta till om ni ser såna till salu någonstans. *wink*
    Vill du ha såna där fula "lågprofil"-däck utan luft som ofta sitter på Sitty? (Jag har också såna fula )
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-01-22 11:55:18 följande:
    Tror det är såna jag menar ja, ej luftpumpade. Jag har små luftdäck nu men som sagt, slangarna är helt slut. Visst kan man byta men en slit och slängare är enklare om man slipper pumpa.
    Inboxa mig ditt mobilnr så skickar jag dig ett mms. Har nämligen en skrotfärdig sitty stående i garaget som jag fått av brorsan och den skulle jag kunna strippa om du gillar hjulen. Kan inte få in foto i nya datorn
  • Fröken Småland

Skriver här också så jag inte åker på en anmälan om otillbörlig försäljning Hjulen skänkes alltså mot portokostnad. Men de är väääl använda.

• Fröken Småland

Nif: Fick  du ta med dig Elric och hur gick det? Vad säger "grannen", kommer han hem snart så ni kan trösta varandra?

• Fröken Småland

Nif: Ursäktar du om jag babblar vidare om en massa oväsentliga saker? Det betyder inte att din bebis är glömd . Har du förresten möjligen fått post från Småland på sistone?

Jag väntar på fem paket som jag sa tidigare idag och två kom idag. P&T-liftarna bl a, och det var extra kul eftersom jag aldrig ens känt på dem. Otroligt lätta! Jag trodde det var fel paket, tänkte att sådär lite väger inte ens en lift. Och ändå ombonad och mysig *glad och nöjd*

Lokatt: de där samtalen; är det såna som kostar en massa att svara på eller?

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2009-01-22 18:09:56 följande:
    Det tog 4 månader innan min a-kassa betalade ut ersättning när jag hade pluggat klart och blev arbetslös (gravid) också. Inte kul, men som tur var så bodde jag ihop med maken då.
    Oj, jisses . Denna månaden får jag min slutlön från jobbet så än så länge är det lugnt. Sen har vi lite undanstoppat också så går gör det väl men det känns som att det kan bli ett stort stressmoment. Måste skynda mig att handla en massa innan pengarna tryter *annorlunda logik*
  • Fröken Småland

K Kavat: Du har inte glömt att vi skall ha en dejt snart va? Skall inte stressa dig nu när du är sjuk men du kan väl ha det i åtanke? *viftar med ståbrädan*

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6