Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-01-19 21:50:24 följande:
    fast jag undrar om det är riktiga namnsdagar här på FL, är det inte FL-namnsdagar? Jag tror det faktiskt.
    Jo, visst är det så. Men hur hittade de det namnet?
  • Fröken Småland

Kul att se dig Asereht. Håller du på att ta igen alla missade inlägg sedan tidigare?

Själv sitter jag på dagis igen, det är bara två timmar idag också så inte lönt att åka hem. På torsdag däremot skall vi komma halv åtta och han skall stanna för middag och sömn . Då skall jag och Maja passa på att hitta på något . Bibblan och bad kanske?

• Fröken Småland

Lindadjo: Häftigt UL. Sånt gjorde vi med Manne, underbara bilder och filmer att kolla på. Tror jag skall ta fram skivan ikväll . I vilken vecka är hon nu?

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-01-20 18:23:44 följande:
    Coolt UL! Jag vill också göra sånt! Synd att jag inte bor närmre, jag hade hängt på och ruskat lite på fläsket! Förresten, jag blev anvisad av af att söka jobb på fritidskompaniet i Strömstad, de behövde någon receptiospersonal en dag i v! Af är knäppa!
    Men det vore väl perfekt för Lindadjo?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2009-01-20 22:12:30 följande:
    nu skall jag sova. upp 06 i morgon.men skall försöka kolla in i morgon kväll en snabbis, nif skulle väl göra vulet i morgon?sen måste jag säga, jag är nykär :Dsen finns bilder på shoppningen i bloggen så klart.Ebba älsakr att baka, idag gjorde vi sockerkaka.
    Nykär? Berätta....

Det är på torsdag Nif skall på vul.
    Lokatt skrev 2009-01-20 22:17:21 följande:
    Lindadjo, var det inte du som frågade varför alla bebisar numer hade sån här filt? www.tradera.com/Helt-NY-flecce-filt-gron-med-...Nu vet vi
    Nöten är knäckt Men det var Nif som frågade om filten.
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2009-01-20 22:33:55 följande:
    ah fast bara i tobbe, men fått sådan där härlig kännsla som bara bubblar i magen när jag tänker på honom. Trodde inte man kunde få det efter 4a år  efter man hålltt på att flytta ut. men tydligen :D
    Härligt! Fast jag misstänker att det är för att du är bebissugen, det är din livmoder som talar *skeptiker*
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2009-01-20 23:05:15 följande:
    Ja, det var jättekul. Jag kommer nog ha träningsvärk i morgon. Det var ju lite vanlig träning oxå, typ armhävningar och situps och sånt. Och en massa galen dans. Men jag vet inte om jag kommer fortsätta, det var lite för dyrt tyckte jag. Eller egentligen inte kanske, men just nu är vi ganska panka och så.... 700 kr för en termin på 12 veckor. Eftersom sambon har jour var 4e vecka så blir det 9 danstillfällen, under förutsättning att man är frisk och så varje gång. Om man räknar med att inte kunna gå 2 gånger så blir det 100 kr per gång... jag är ganska snål.
    Fast då måste jag vara hurtig och säga att jag tror att det är extremt välinvesterade pengar! Hur ofta kommer du hemifrån utan barnen annat än för att jobba? Och vilka andra träningsformer kan du överväga och vad kostar de?

Nej du, inte ens en smålänning tackar nej till afrikansk dans *lägger min röst för en fortsättning*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6