-
Tjusigt! Byxorna är identiska med de dottern fick till sin docka i julklapp!Åhå :) jag gillar den färgkombon, har sytt fler i den färgen å gett till folk i min närhet som ska ha barn.... vilket ju är rätt så många just nu.... rena babyboomen :)Kavat skrev 2009-01-06 16:15:06 följande: -
Om nån känner för att göra vändsydda muddbrallor, men inte vet hur man ska vändsy, så är detta en bra beskrivning:
mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/2008/august/tutorial-vandsydda-eller-fodrade-muddbyxor.html
Fungerar även på overaller å sånt... -
Lokatt skrev 2009-01-06 17:50:14 följande:
hihi, det tyget har jag sytt en vagn av! Och ett sängdrapperi till underdelen av en våningssäng, vad konstigt det var att se på ett par byxor Tänk er att sätta ett barn med dom byxorna i min vagn, vagnen har ju dessutom matchande väska och regnskyddspåse i samma tyghaha... kanske du missar att nån sitter i vagnen då.... överdrivet matchat..... :D -
Malin med Tim skrev 2009-01-06 18:06:07 följande:
Riskiflickan: Å vilka söta små kläder! VAr precis in och tittade hos dig!tack :) -
haha.... ja, verkligen... :)
Jag blev förresten inte aaaalls sugen på att testa detta:
kokalal.blogspot.com/2008/07/att-gra-ett-schablontryck.html
Men att göra av med mer pengar för sånna grejer :) :) -
mamma2003 skrev 2009-01-06 22:48:47 följande:
Häftigt!väldigt häftigt är det :) -
Lokatt skrev 2009-01-06 22:56:08 följande:
www.blocket.se/vi/19717792.htm hur har dom gjort??! inte min typ av vagn, men jag ska till karlstad imorgon troligenoj... vilken eh...dekoration.... inte min stil, men klart annorlunda å fräckt :) -
ja, det är ql när man väl får ihop det med dragkedjor, då är det inte så svårt... åh, jag älskar 70-talstyg... även om jag inte ens fanns på den tiden :D
-
ah... kanske vore nått att testa :)Kavat skrev 2009-01-07 08:46:10 följande:Alltså man kan göra budget-varianten på ram och nät och ha genomskinlig självhäftande plast på (nogrann utskuren). -
Lokatt: riktigt fin luvtröja!!