Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Vad trött jag blir på folk som ljuger....

www.blocket.se/vi/19382934.htm

Obs, ej min annons.

Denna vagn kostar 3000 nya modellen (alltså inte den hon försöker sälja) och 1500 på gekås i den modell hon försöker sälja här.... att folk kan med!!

• Riskiflickan

Lindadjo skrev 2009-01-23 17:12:55 följande:

Åh, de där skitvagnarna kom precis in till Babyproffsen som jag jobbade på innan jag slutade. Känndes verkligen som billigt skräp. Och kostade då absolut INTE 8000 kr!!!
    Nej, verkligen inte... jag såg exakt den modellen på Gekås för 1500 i januari förra året....
  • Riskiflickan

mamma2003 skrev 2009-01-23 19:03:21 följande:

Riskiflickan: Min väninna köpte en sån för just 1.500:- på Ge-Kås. Shit vilken jättevagn. Hon sålde den efter en vecka för 1.200:- och köpte en lättare vagn (no shit?) Brukar du vara på Ge-Kås förresten? Var bor du?
    Jo, den vagnen är rätt så tung, som en ångvält :)

Jag är på Ge-Kås då och då, blir väl ett par resor om året sådär...

Jag är ursprungligen GBG:are, men har flyttat 3,5 mil norr om GBG...

Var bor ni andra? *nyfiken*
  • Riskiflickan

mamma2003 skrev 2009-01-23 19:47:56 följande:

Det har du rätt i. Ekorrfamiljen, Malin med Tim är nog att betrakta som stammisar nuförtiden. Kanske du också vill haka på VIP-kartan Riskiflickan?
    Gärna det :)
  • Riskiflickan

mamma2003 skrev 2009-01-23 19:54:27 följande:

Ekorrfamiljen; är det Visby? *funderar* Malin med Tim är någon Stockholmsförort va? Och du Riskiflickan, var befinner du dig, Uddevalla, Stenungssund eller nåt? Ge mig adressen så slänger jag dit några nya nålar
    Jag bor i Ingared som tillhör Alingsås... en liiten tätort 1,1 mil från Alingsås å 3,5 mil från Göteborg...
  • Riskiflickan

mamma2003 skrev 2009-01-23 20:00:20 följande:

Sådär, då är du på plats. Hittade inte Ingared så du har flyttat till Alingsås
    Jasså? jag hittade ingared när jag sökte på maps.google.com vad konstigt...

=)
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6