Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
jag tar UJ, den är brun och har den bruna skötväskan med mig. Tror jag tar bort åkpåsen och tar dit den oranga sittdynan. Beror på väder. Annars har jag en ful åkpåse från Ullared.
jag tar UJ, den är brun och har den bruna skötväskan med mig. Tror jag tar bort åkpåsen och tar dit den oranga sittdynan. Beror på väder. Annars har jag en ful åkpåse från Ullared.
gud vad ni är duktiga på att sy! Jag vill inte träffa er snart med min simpla opimpade vagn.
GRATTIS IDAG IGEN!
mamma2003 (jag kallar dig så än) Jobbigt med migrän, se till att sova mycket så du orkar i morgon.
Jag tar den bruna uj med orange dyna i. Går med grannen hon heter Johanna är lite äldre än mig (typ 30) och har en grå brio duo. SÅ om ni se oss så ropa SAAAAARA! (ja det är ju mitt riktiga namn)
Jag är där med vagnen tio över 9. Tog 16minuter från mig. puh ![]()
kolla om du ser mig då!
oj oj oj nu är jag helt slut!
självklart! men känndes till slut som jag aldrig skulle komma där i från. Så mkt folk, så mycket baciller, så mycket roliga saker, så gnälliga barn ;)
vad vill du veta :)? jag har skrivit en snabb samanfattning i min blogg. skall lägga upp bilder sen när ebba deckat så jag kan ta på mina fynd.
Min granne som var med vet nu om att jag är gravid, då jag ville ha gratis saker.
just nu låterj ag ebba leker med den där trägrejer från ikea man drar på golvet då granens musik låter s¨mkt. hon får den i morgon bitti med ;)
mamma: jag fick mitt på 5e testet!
*sitter och äter äckel pizza*