• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

jag har knappt haft tid och är så trött! Och när jag väl kommer in har nu ju skivit så mkt dså hinner aldrig läsa ikapp utan att jag somnar, så vågar inte läsa på jobbet. och igår jobbade jag på nk med så jobbade 12-21 så fullt upp. Hur mår ni?

Lindadjo skrev 2009-02-24 12:31:42 följande:
    Åh, vad härligt att höra!!! Var har du varit??? Du får inte försvinna så där länge utan att säga till!!!
  • zasata
    Lindadjo skrev 2009-02-24 12:35:06 följande:
    Jag fick nästan lite lätt panik idag, jag hade lovat stora killen att han skulle få pannkakor till lunch. Så ska jag gå till köket för att göra det och upptäcker, samtidigt som jag kommer på det! Fan, mjölet är helt slut!!! Jag skulle ju köpa nytt, men det är ju sånt där man alltid glömmer bort, om man inte skriver upp det. Och där står han och hoppar och ropar "Pannkaka, pannkaka, pannkaka!!!" Jaha, vad gör man då? Jo, man tager vad man haver, och jag hittade en påse dinkelmjöl och lite rågmjöl. Så det blev lite nyttigare pannkakor. Han märkte ingen skillnad, men blev mätt efter 1 pannkaka
    hehe :D
    Lindadjo skrev 2009-02-24 12:35:06 följande:
    Jag fick nästan lite lätt panik idag, jag hade lovat stora killen att han skulle få pannkakor till lunch. Så ska jag gå till köket för att göra det och upptäcker, samtidigt som jag kommer på det! Fan, mjölet är helt slut!!! Jag skulle ju köpa nytt, men det är ju sånt där man alltid glömmer bort, om man inte skriver upp det. Och där står han och hoppar och ropar "Pannkaka, pannkaka, pannkaka!!!" Jaha, vad gör man då? Jo, man tager vad man haver, och jag hittade en påse dinkelmjöl och lite rågmjöl. Så det blev lite nyttigare pannkakor. Han märkte ingen skillnad, men blev mätt efter 1 pannkaka
  • zasata

*håller tummar och tår* men jag säger inte l****

Lindadjo skrev 2009-02-24 12:44:01 följande:
    Ja, det var idag det var. Spännande! Vi får hålla tummarna för henne. Och så får ni hålla tummarna för mig imorgon, bäst jag skriver det nu när jag ändå kom på det. Kl 11 ska jag på intervju Bara för ett lördagsjobb, men det är ju ett lördagsjobb som med största sannolikhet leder till nånting mer, om jag sköter mig. Så håll tummarna!!!
  • zasata

ååå vad gott! vilken dag e ni på mässan?

Lindadjo skrev 2009-02-24 13:35:46 följande:
    Nu ska vi ut och handla mjöl och lite annat. I morgon ska jag nämligen baka pizzabullar, som vi ska ta med på våran tripp till mässan.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6