Fröken Småland skrev 2009-03-28 16:40:57 följande:
Nu sitter jag i Halmstad och surfar; mannen har tagit med sig barnen och mormor till en närliggande lekpark så jag har det lugnt och gott Undrar hur det gått för Lokatt? Och tänk Lindadjo, vilket arbete som ligger framför dem! Men vad härligt att flytta också, som ett oskrivet
blad.Själv har jag ju fått lite inspiration att göra om hemma, det har helt säkert med planerad bebis att göra och det faktum att vi har två rum för lite . Men det ordnar sig, bara jag flyttar runt lite så skall ni se att jag trollar fram ett rum till eller två . Just nu är det en sekretär jag vill ha så att jag kan fimpa det gamla stora hörn-datorbordet. Då får det plats en garderob till eller möjligen en säng så att det kan bli ett nytt litet rum i ena änden av hallen. *klurar*Nä, nu skall jag svulla ostbågar utan att barnen stör mig
halmstad? mysigt, vad ska ni göra mer där då?
Jag är välldigt nöjd med mitt sekatär/bokhylla/skrivbord jag köpte, ni vet det vita 50/60-tals på blocket
Klart du kan trolla fram plats till en till bebis, vi får plats tre barn (o husdjur) i vår trea så
Ja, undrar hur det går för lindadjo och kartongerna. Vilken känsla det måste vara, eget hus äntligen för dom! De har ju längtat.
Nif. Skönt att "se" dig! jobbigt att elric har en fas. hur mår han annars? allergier och annat jox? Är vovve bokad nu?