• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja

Ex jag ogillar STARKT personer som dopar/dopat sig. Men inte satt jag och svor och kallade Linda för diverse otrevligheter för de.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • LoveSharPei

Nej, men sånna människor kommer alltid att finnas! Dom är bara att ignorera och fokusera på dom bra! Så tycker jag...

• Bevabus

3 timmar kvar..... yay! Jag längtar efter att få se Morgan ikväll, han har lätt blivit min favorit

• vinterlärka
    Bevabus skrev 2009-01-23 17:10:11 följande:
    3 timmar kvar..... yay! Jag längtar efter att få se Morgan ikväll, han har lätt blivit min favorit
    Han är bra
    Han har dock varit sjuk, men tränat ändå, trots att han själv sa att det var farligt för hälsan. Sådant gillar inte jag, hälsan går alltid först. Tycker inte om pressen mediamänniskorna har på sig. Är man sjuk, så är man, punkt.

Jag gillar ganska många faktiskt, Magnus, Laila, Nicklas m.fl. Tror att George åker för att han är minst känd av de som är kvar. (väl?) Tycker så synd om de som åker p.g.a. det, det skär lite i hjärtat.

Ska bli kul att titta ikväll iaf.
  • Bevabus

Ah just ja! Den där influensan som har härjat hos typ hälften av deltagarna, så man akn väl förstå om dom är lite ur form ikväll kanske

vinterlärka skrev 2009-01-23 17:16:14 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-23 17:10:11 följande:
    Han är bra Han har dock varit sjuk, men tränat ändå, trots att han själv sa att det var farligt för hälsan. Sådant gillar inte jag, hälsan går alltid först. Tycker inte om pressen mediamänniskorna har på sig. Är man sjuk, så är man, punkt.Jag gillar ganska många faktiskt, Magnus, Laila, Nicklas m.fl. Tror att George åker för att han är minst känd av de som är kvar. (väl?) Tycker så synd om de som åker p.g.a. det, det skär lite i hjärtat.Ska bli kul att titta ikväll iaf.
  • elegi

Jag tror att Magnus är min favvo just för att han har rolig personlighet och tar det på "rätt" sätt med mycket ironi och självinsikt.
    Har läst hans blogg nu under en vecka.
    Men Morgan och Laila ligger bra till i mina ögon oxå, detta uttalandet gör jag innan kvällens dans och baserat på personligheter och vem jag tycker bäst om, sen vem som gör bäst ifrån sig och vem som förtjänar att åka ut idag, det är en annan femma

Vet inte om jag kommer kunna vara med och titta från början för på Disney channel visas en film som heter The cheetah girls: En värld det sluter 20:35 så efter det kollar jag Let´s dance men jag hänger nog här redan från 20 äör ju nästan bara reklam i början iaf

• Iskall Öl
    elegi skrev 2009-01-23 17:37:54 följande:
    Jag tror att Magnus är min favvo just för att han har rolig personlighet och tar det på "rätt" sätt med mycket ironi och självinsikt.Har läst hans blogg nu under en vecka.Men Morgan och Laila ligger bra till i mina ögon oxå, detta uttalandet gör jag innan kvällens dans och baserat på personligheter och vem jag tycker bäst om, sen vem som gör bäst ifrån sig och vem som förtjänar att åka ut idag, det är en annan femma Vet inte om jag kommer kunna vara med och titta från början för på Disney channel visas en film som heter The cheetah girls: En värld det sluter 20:35 så efter det kollar jag Let´s dance men jag hänger nog här redan från 20 äör ju nästan bara reklam i början iaf
    den filmen är inge bra så satsa på let's dance!
    ♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2009-01-23 18:14:57 följande:
    den filmen är inge bra så satsa på let's dance!
    Ja om valet varit mitt hade det nog blivit så men det är dottern som får bestämma för hon får ändå inte se hela Let´s dance utan då valde hon att se reprisen av det på söndag och se filmen idag istället
  • Iskall Öl
    elegi skrev 2009-01-23 18:24:35 följande:
    Ja om valet varit mitt hade det nog blivit så men det är dottern som får bestämma för hon får ändå inte se hela Let´s dance utan då valde hon att se reprisen av det på söndag och se filmen idag istället

tur att vi inte har DC längre.. Annars skulle jag aldrig få se på TV här hemma :P
    ♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
Svar på tråden Lets dance 2009