• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bevabus

Nej men du kan ju inte jämföra Idol med Lets Dance!
    Förstår du inte skillnaden på de två programmen så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
    Poängen med Idol är ju att vem som helst får söka! Visst, dom får några lektioner i hur man är popartist men det är bara verktyg som förbereder dom för berömmelsen. Det har inget med sångerfarenheten att göra.

Lets Dance är ingen talangjakt, det är ett underhållningsprogram som går ut på att lära upp kändisar i dans ifrån GRUNDEN.

xxmeyaxx skrev 2009-01-20 13:06:03 följande:
    Samma sak med IDOL och sång.Vissa har tagit sånglektioner. Andra inte.
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:09:20 följande:
    Nej men du kan ju inte jämföra Idol med Lets Dance!Förstår du inte skillnaden på de två programmen så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.Poängen med Idol är ju att vem som helst får söka! Visst, dom får några lektioner i hur man är popartist men det är bara verktyg som förbereder dom för berömmelsen. Det har inget med sångerfarenheten att göra.Lets Dance är ingen talangjakt, det är ett underhållningsprogram som går ut på att lära upp kändisar i dans ifrån GRUNDEN.
    Jo gnället och avundssjukan är EXAKT den samma i lets dance och Idol. Bhu Laila har varit danslärare. Buhu Kevin har varit med i melodifestivalen.
    Körslaget: Buhu Wells är mycke större artist än mig så han kommer vinna orättvist (Lagaylia Fraiser.)
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:03:32 följande:
    Men dans och fotboll är rätt olika saker vet du väl..En dansares grunder sitter alltid kvar och det syns ju tydligt på Bagge att hon har det kvar.

Du kan rätt ofta se om en person spelat fotboll tidigare eller inte. Bollkänsla har inte alla här i världen.

Morgon då? Varfør bör inte han vara där? Han har ju varit na¨stan bättre än Laila är inte de konstigt? Eller har han oxå "fuskat" sig in?

• Bevabus

Morgan har ingen bakgrund i dans. Det är ju det som är skillnaden. Sen får han ha hur mycket talang som helst, men jag vet att den enda erfarenhet han har är inom akrobatik. Det har inget med dans att göra.

Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:16:23 följande:
    Du kan rätt ofta se om en person spelat fotboll tidigare eller inte. Bollkänsla har inte alla här i världen.
    Morgon då? Varfør bör inte han vara där? Han har ju varit na¨stan bättre än Laila är inte de konstigt? Eller har han oxå "fuskat" sig in?
  • Bevabus

Men vi pratar inte om gnället och avundsjukan nu.

Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:14:54 följande:
    Jo gnället och avundssjukan är EXAKT den samma i lets dance och Idol. Bhu Laila har varit danslärare. Buhu Kevin har varit med i melodifestivalen. Körslaget: Buhu Wells är mycke större artist än mig så han kommer vinna orättvist (Lagaylia Fraiser.)
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:19:13 följande:
    Men vi pratar inte om gnället och avundsjukan nu.
    Fast før mig är just att klaga på att hon inte borde få vara med = gnäll och avundssjuka. är de inte gnäll av Elisabet att gå ut i tidningen och klaga på att Laila har danserfarenhet? Jag tolkar de så
  • xxmeyaxx
    Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:14:54 följande:
    Jo gnället och avundssjukan är EXAKT den samma i lets dance och Idol. Bhu Laila har varit danslärare. Buhu Kevin har varit med i melodifestivalen. Körslaget: Buhu Wells är mycke större artist än mig så han kommer vinna orättvist (Lagaylia Fraiser.)
    är inne på samma spår jag..
    Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-20 13:18:55 följande:
    Morgan har ingen bakgrund i dans. Det är ju det som är skillnaden. Sen får han ha hur mycket talang som helst, men jag vet att den enda erfarenhet han har är inom akrobatik. Det har inget med dans att göra.
    Men om de nu vore så att Laila har såååååå mycke førsprång av att hon dansat tidigare borde hon då inte vara helt klart øverlägset bäst? Och de har hon ju inte varit. Visst hon är bland de bästa men överlägset absolut inte.
  • Kaxmaja
    xxmeyaxx skrev 2009-01-20 13:21:40 följande:
    är inne på samma spår jag..
    Ja jag ser de
  • Bevabus

Vi tänker uppenbarligen på helt olika saker nu. Jag koncentrerar mig på vilka som börjar från grunden och du tycker att dom som tänker som mig är avundsjuka. Jag skulle också vara lika upprörd som Elisabeth om jag aldrig hade dansat förr och var med i en tävling som var för NYBÖRJARE och så kommer det fram att en utav min medtävlande har danserfarenhet!
    Jag hade också blivit arg, inte avundsjuk, bara arg.

Kaxmaja skrev 2009-01-20 13:20:54 följande:
    Fast før mig är just att klaga på att hon inte borde få vara med = gnäll och avundssjuka. är de inte gnäll av Elisabet att gå ut i tidningen och klaga på att Laila har danserfarenhet? Jag tolkar de så
Svar på tråden Lets dance 2009