• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • elegi
    Annanym skrev 2009-01-21 10:57:33 följande:
    Jag gillar nästan ingen i årets startfält. Det är bara Morgan, Laila, Elizabeth, Hasse Aro, Blondinbella och stark-Magnus som jag inte ogillar. De andra klarar jag knappt av att se! Ja, ja, det är bra, då får man igång blodcirkulationen också på fredagkvällarna när man retar upp sig över alla läskiga!
    Då är jag inte helt ensam om att inte tycka om Nicke mao, fast jag tycker inte om Elisabet heller dom andra känns ändå rätt ok.
    Hejjar nog på Magnus, Morgan och Laila
  • Annanym

elegi skrev 2009-01-21 11:23:11 följande:

Då är jag inte helt ensam om att inte tycka om Nicke mao, fast jag tycker inte om Elisabet heller dom andra känns ändå rätt ok.Hejjar nog på Magnus, Morgan och Laila
    Alltså, förlåt alla som gillar Nicke att jag säger detta, men hela den där klanen är som en enda stor överdos - too much.
  • elegi
    Annanym skrev 2009-01-21 14:32:33 följande:
    Alltså, förlåt alla som gillar Nicke att jag säger detta, men hela den där klanen är som en enda stor överdos - too much.
  • Triggerfish
    Annanym skrev 2009-01-21 14:32:33 följande:
    Alltså, förlåt alla som gillar Nicke att jag säger detta, men hela den där klanen är som en enda stor överdos - too much.*Ha ha ha* Har också sjukt svårt för klanen Wahlgren. Reklamen när P. Wahlgren kvittrar till sin (kända)mamma att "Nutrisse betyder näring" klarar jag bara inte av att se. Då måste jag byta kanal.
  • Kaxmaja
    Triggerfish skrev 2009-01-21 16:07:00 följande:
    *Ha ha ha* Har också sjukt svårt för klanen Wahlgren. Reklamen när P. Wahlgren kvittrar till sin (kända)mamma att "Nutrisse betyder näring" klarar jag bara inte av att se. Då måste jag byta kanal.
    Jag tror de är den reklamen man inte klarar før när Vendela K kvittrar samma sak på Norska måste jag oxå byta kanal
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Solen73

Såg Nicke på centralen i sthlm med gitarren snodd runt halsen och ett par solbrillor inomhus!!! Killen trodde han var cool men han såg bara så fånig ut.....

• Kaxmaja
    Iskall Öl skrev 2009-01-23 08:04:57 följande:
    Freeedaaag
    jippi jihuuuu
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Millami

jaaa äääntligen å ja längtar redan ti kvällen...

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
Svar på tråden Lets dance 2009