• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Gaztongirl

ronnbat: Tack Ja han spelade jättebra i den serien.

• Solen73

kanske redan nån som skrivit om detta men jag tycker det är så konstigt att Jessica har så illa sittande kläder nästan varje gång. I fredags såg det lite konstigt ut. Jag menar de som dansar har nästan alltid välsittande kläder på sig så hur kan de inte lyckas med henne? kanske är bara jag som tycker att hon ser lite rolig ut i sina kläder...

• k girl

Jag har också tänkt på det, och jag tänkte på det förra säsongen också. Grejen är att hon har sjukt dålig hållning, och jag tror att det är därför kläderna ser så illasittande ut på henne. Inget ser bra ut på någon som har dålig hållning, hur snygga de än är.

• Solen73
    k girl skrev 2009-02-02 14:44:04 följande:
    Jag har också tänkt på det, och jag tänkte på det förra säsongen också. Grejen är att hon har sjukt dålig hållning, och jag tror att det är därför kläderna ser så illasittande ut på henne. Inget ser bra ut på någon som har dålig hållning, hur snygga de än är.
    Jag har tänkt på hennes hållning o du har ju rätt i att det är svårt och få snygga kläder sitta bra om man har en dålig hållning. Men det är ju så synd för hon är ju så söt! Kan inte nån hjälpa henne???
  • Lii78

Har inte läst hela tråden, men är inte Elisabeth Höglund helt fantastisk!!! Jag gillar henne skarpt, hon är så gullig på nåt vis. Inte för att hon är nån jätte hejare på att dansa, men det är nåt visst. Det ser ut som att hon känner sig som balens drottning varje kväll på dansgolvet och hon bjuder på sig själv.

• Tant Groda

Li78: ja jag håller med, dessutom gillar jag hennes röst!

jag tror det beror på jessicas hållning som gör att hennes kläder sitter

• Solen73

den grå klänningen hon hade i fredags satt ju för j*****igt! Synd! tyckte hon passade i färgen.

• vinterlärka

Gillar också Elisabeth, hon verkar härlig.

• Ramonas

Hrmm, nu måste jag skämmas.. Men vem e Jessica?

• vinterlärka

Ramonas skrev 2009-02-02 15:46:36 följande:

Hrmm, nu måste jag skämmas.. Men vem e Jessica?
    Programledaren
Svar på tråden Lets dance 2009