• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Perry the Platypus
    popularitet

Eller snarare - folk röstade väl emot Laila. Den stackaren hade väl inte en chans.
    Jag säger vad som helst när jag ställs mot väggen!
  • ixus

Inget ont om Magnus, när det är sådana här tävlingar när foket röstar så är det allmänt känt
    att man inte alltid röstar på den mest kompetenta(den bästa) utan man röstar på sin favorit.

Men måste säga, inte kan väl någon säga att Magnus faktiskt DANSADE bättre än Laila? Allvarligt alltså? Skit i utveckling och sånt där utan bara se på danserna... Jämför Lailas showdans med Magnus?

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • linjes

oj det trodde jag verkligen inte,kul för Annika oxå som har stått där så många ggr innan

• Tjej 83
    ixus skrev 2009-03-28 07:16:48 följande:
    Inget ont om Magnus, när det är sådana här tävlingar när foket röstar så är det allmänt känt att man inte alltid röstar på den mest kompetenta(den bästa) utan man röstar på sin favorit. Men måste säga, inte kan väl någon säga att Magnus faktiskt DANSADE bättre än Laila? Allvarligt alltså? Skit i utveckling och sånt där utan bara se på danserna... Jämför Lailas showdans med Magnus?
    ja där va hon såå bra.
    men det är nog efter favorit många röstar.
  • Mollly

skönt att Magnus vann.. visst Laila dansar bra. men jag tycker att Magnus har utvecklats mer än henne..

• Septemberbarn04

Östgöte som jag är så tycker jag det är toppen att Magnus vann! Fast jag håller med om att Laila är en betydligt bättre dansare...... helt fantastisk tjej!

• modestyclara

Jag erkänner: jag röstade på Magnus *rodnar* Lailas shownummer var helt klart bättre men jag är mer impad av hans utveckling och tycker det är kul för annika att vinna -det är hon värd!

• vinterlärka

Magnus har börjat helt från noll, det har inte Laila. Tycker det var underbart att han vann, helt rättvist! Även om Laila var en värdig tvåa!
    Det är ju inte bara en danstävling, det är ett underhållningsprogram och popularitetsprogram också. Hade det bara handlat om dans hade man inte behövt ta in kändisar.
    Dessutom har faktiskt aldrig någon som dansat dåligt vunnit, det har alltid varit värdiga vinnare, iaf enligt mig.

• Mama72
    L jung skrev 2009-03-27 22:52:45 följande:
    Herregud... ja, vad säger man. Vilken OTROLIG KÄNSLOSAM fridans Laila gav!! Både jag och min man satt och rös tårögda till dansen!! Vi blev helt stumma och kunde liksom inte säga nåt till varandra förrän efteråt... NJUTNING TILL 200 PROCENT!!!Tråkigt att hon inte vann!!
    Håller med fullständigt! Laila var den mest värdiga vinnaren!
Svar på tråden Lets dance 2009