Inlägg från: Isorfidien |Visa alla inlägg
  • Isorfidien

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Då får du lägga till den som en ny gadget igen.

Carisma95 skrev 2009-01-09 16:52:10 följande:
    Men om man vill ha kvar bakgrunden man har då...?
  • Isorfidien

VARNING!!!!

Jag testade att ändra på en gammal blogg jag hade som inte är direkt mycket att hurra för. Inläggen är kvar men inte mina gadgets!

Så planerar du att göra om din sida så gör allt för att spara alla gadgetar på något sätt.

• Isorfidien
    Snorkfröken83 skrev 2009-01-09 16:54:49 följande:
    hjälp! Jag vågar inte trycka "spara" för då jag kollar förhandsgranska så är typ allt på sidorna borta.. alla mina tävlingar ex...
    Jag upptäckte det jag med!!!
  • Isorfidien

Jag ska sätta mig ner och försöka spara allt på min sida. Alla koder och allt. Det kommer att ta tid men jag vill verkligen ha en tredelad.

• Isorfidien

Nu har jag ändrat min sida och lagt till de flesta gadgets igen. Det fanns vissa jag valde att inte lägga till och nya som jag fann som känns lite spännande.

Känns som om jag behöver göra en ny header då färgerna i headern och på bloggen inte passar med varandra och jag tror också att den nya inte ska vara lika hög utan mer "platt" så att säga.

frostensdotter.blogspot.com

• Isorfidien

Nej det gör de inte. Bakgrunderna för 3 kolumner måste vara extra breda över textavsnittet. Det finns så grymt dåligt såna bakgrunder på nätet så jag gjorde en egen bakgrund till min blogg.

Jag funderar om jag ska fortsätta att göra lite headers och bakgrunder att dela ut gratis - det här var ju jätteroligt!

frostensdotter.blogspot.com

Carisma95 skrev 2009-01-09 19:03:42 följande:
    Klarar alla "bakgrunder" av 3 kolumner undrar jag??Jag har grejat lite grann nu, men höger sidan försvinner ju "ur bild"...(Tänker på "älskling, du simmar ur bild")..
  • Isorfidien

Jag såg det! Den funktionen är hur rolig som helst! Undrar om jag ska skriva små galna saker i den för att förvirra mina besökare. *hihi*

Fru annmi skrev 2009-01-09 19:26:03 följande:

Snyggt ♥..Ja' har tassat på din Blogg nu & Lämnat hälsningar
  • Isorfidien

Du är inte den enda som funderar angående Cutest.. de få glimtar jag fick idag visade att sidan ser helt annorlunda ut i alla fall!

Jag tröttnade på att vänta så jag finulade lite själv på bakgrunder, även om jag inte är riktigt nöjd med bakgrunden så är den okej för tillfället.

Och jag insåg precis att för någon som jag som påstår sig vara kreativ så har jag en fruktansvärt tråkig presentation! Fast bloggen är välfylld i alla fall.

• Isorfidien
    Snorkfröken83 skrev 2009-01-09 20:21:42 följande:
    Finns ingen Black bara dark...du ska ha vanlig minima - den du får heter sedan minima black (du kan ändra bakgrundsfärgen själv efteråt)
  • Isorfidien

Ha! Jag och min gamla blogg hittade bara minima. Det är fuskigt!

(fast det kan också bero på att jag inte orkade leta ordentligt)

Carisma95 skrev 2009-01-09 20:47:56 följande:
    Jag gick in på min gamla sida (vastragotaland.blogspot.com) och försökte ändra mall och då fanns det bara 4 olika Minima-versioner, varav en var "dark".Men när jag startade en NY blogg så fanns det två mallar jämte varandra; Minima och Minima Black. (Det är säkert)
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?