Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
Då får du lägga till den som en ny gadget igen.
Då får du lägga till den som en ny gadget igen.
VARNING!!!!
Jag testade att ändra på en gammal blogg jag hade som inte är direkt mycket att hurra för. Inläggen är kvar men inte mina gadgets!
Så planerar du att göra om din sida så gör allt för att spara alla gadgetar på något sätt.
Jag ska sätta mig ner och försöka spara allt på min sida. Alla koder och allt. Det kommer att ta tid men jag vill verkligen ha en tredelad.
Nu har jag ändrat min sida och lagt till de flesta gadgets igen. Det fanns vissa jag valde att inte lägga till och nya som jag fann som känns lite spännande.
Känns som om jag behöver göra en ny header då färgerna i headern och på bloggen inte passar med varandra och jag tror också att den nya inte ska vara lika hög utan mer "platt" så att säga.
frostensdotter.blogspot.com
Nej det gör de inte. Bakgrunderna för 3 kolumner måste vara extra breda över textavsnittet. Det finns så grymt dåligt såna bakgrunder på nätet så jag gjorde en egen bakgrund till min blogg.
Jag funderar om jag ska fortsätta att göra lite headers och bakgrunder att dela ut gratis - det här var ju jätteroligt!
frostensdotter.blogspot.com
Jag såg det! Den funktionen är hur rolig som helst! Undrar om jag ska skriva små galna saker i den för att förvirra mina besökare. *hihi*
Fru annmi skrev 2009-01-09 19:26:03 följande:
Du är inte den enda som funderar angående Cutest.. de få glimtar jag fick idag visade att sidan ser helt annorlunda ut i alla fall!
Jag tröttnade på att vänta så jag finulade lite själv på bakgrunder, även om jag inte är riktigt nöjd med bakgrunden så är den okej för tillfället.
Och jag insåg precis att för någon som jag som påstår sig vara kreativ så har jag en fruktansvärt tråkig presentation! Fast bloggen är välfylld i alla fall.
Ha! Jag och min gamla blogg hittade bara minima. Det är fuskigt!
(fast det kan också bero på att jag inte orkade leta ordentligt)