Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isold2003 skrev 2009-01-12 21:30:53 följande:
    Incommunicando, jag måste vara blind, jag hittar inte bubbelgumtröjan med stjärnärmar på Eleraff. Ligger den gömd under någon annan bild?
    aha, vänta lite det är ju bubblor/bilar stlk 92, sorry!
    Buttelina skrev 2009-01-12 21:32:12 följande:
    shit vad mycket fint
    jag är käääääär i all Molo! Du har väl köpt en hel del med?

ooops maken kallar! Hejdå!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Hej i tråden, hur mås det?

köpte lite bodies idag, kortärmade och fick hem det minsta av alla paket jag beställt... eleraff ligger på posten med men jag hinner tyvärr inte hämta idag, vet också att mer kommer imorgon. Min jätteshopping i BT alltså.

got to go, makens tur att få en stund för sig själv. Jag ahr ägnat mig åt att kolla in matadorkids och köpa en body där.

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

hej i tråden, shoppas det för fullt?

Jag ska ligga lågt idag, köpt en dalmatinersuit stlk 86 men väntar annars på en himla massa paket, hoppas kunna hämta flera på en gång, posten/Ica ligger inte perfekt till för mig...

sonen har på sig dalmatinertröjan till dagis idag. Jag lägger in min bild sen, den hamnar väl antagligen i min pres den med, det är ju hetaste plagget just nu. om jag inte får andra coola grejer på posten snart. *segt*

• Damien och Adrian

Hallojs i tråden!

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 14:04:38 följande:
    prickarna i turkos/blå med cerise kanter!!! ursnyggt!!
    åh tack för fint tips, jag har köpt de kläderna och börjat tveka om sonen ska ha dalmatinbyxa med rosa mudd, men nu behåller jag dem, jag har prickarna. Köpte bodyn med kort ärm.

hoppas dalmatinbyxa för grabbar kommer också. *mycket vill ha mer*

Nu ska jag åka hem från jobbet, ses nog en stund ikväll om jag hinner kika in igen.
  • Damien och Adrian
    Skumboll skrev 2009-01-14 20:16:34 följande:
    Nä, nu har jag beslutsångest. Tänkte köpa en blå/vitrandiga tröjan (molo såklart) men velar som sjutton om storlek. 80 el 86? 80 känns ju pyttigt, men om nu ränderna är så stora och breda... 86 i vovvetröjan satt bra. Nä jag får huvudvärk... hjälp!
    ska den sitta bra nu kanske 80 räcker? 86 är bred men jag tror inte den är så mkt längre.
  • Damien och Adrian
    melizza skrev 2009-01-14 20:12:31 följande:
    Nån som sett linne i turkosa bubblor med neonrosa kantband i jr strl?????
    ja med knytband, i molokatalogen
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-01-14 20:33:43 följande:
    ja med knytband, i molokatalogen
    eller förresten, det var nog den vita med fjärilar *såååå snygg!*
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-14 20:33:23 följande:
    Nej, de vill man ha på rea. Jag ska nog köpa svarta linnet, dinosarna (om de kommer till Sverige) och bubbelgummen. Och ev bilarna.
    dinbyxan? den finns på matadorkids och Bus&Rackartyg, jag ska strax visa min i BT.
  • Damien och Adrian
    Skumboll skrev 2009-01-14 20:35:08 följande:
    Incommunicado skrev 2009-01-14 20:30:51 följande: Åh, så svårt! Han är ju rätt bred i sig själv också...
    ta 86!
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-01-14 20:26:52 följande:
    Samma här, som sagt, Molos byxor är snyggast till body/linne, inte till tröja.Hade velat ha en massa knickers men det känns sådär att köpa storlek 68/74 till fullpris.
    jag tycker tvärtom, gillar inte baken på molos byxor så jag vill gärna trä en tröja över. Men det beror också lite på vilka kombos man gör. Just nu har jag mest bodies på dagis och tröjor hemma.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12