Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-01-15 22:24:00 följande:
    ärligt så har jag köpt den och dessutom byxa+body. Den är ju kalas.
    kolla min byxa i BT det printet är så fint!!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Fiffa5 skrev 2009-01-15 21:52:07 följande:
    Ok, jag har sett bodyn, men tyvärr inte ngn heldräkt med det mönstret.
    är det typ den här ni pratar om?

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-15 22:25:53 följande:
    Ja, jag såg det. Så himla fint! Undrar om en tröja kommer? Fast då är det säkert puff-ärmar och det är INTE Noel
    jag såg ingen puffärm, för den fanns i tröja på EST. Men det kanske det är? Tur jag tog body.... bomberna/cirklarna hade ju det i rosa och blått, de skickade jag tillbaka och bytte mot bodies som inte kommit än. Någon måtta får det vara,
  • Damien och Adrian
    medow skrev 2009-01-15 22:31:13 följande:
    Vart hittar jag online det bästa utbudet av nytt från MOLO ??
    troligenmilleperville.dk om du vill titta. Annars är det blandat tycker jag. Alla har ju olika...
  • Damien och Adrian
    Elphaba skrev 2009-01-15 22:37:25 följande:
    Nu måste jag ta hjälp av er duktiga personer i den här tråden.Kikade in lite i bildtråden och såg denna Molo(?)klänningen med 60tals movieprint:www.familjeliv.se/hem/l_a_woman/gallery/phpne...Underbar!Finns den i någon webbshop? Tillhör printet vårens nyheter?
    japp den är ny, minns inte vilken shop som har den.. veras? my-baby?
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 22:39:11 följande:
    Näehe mina vänner nu ska jag hoppa i loppelådan! Inatt kan jag kanske sova gott nu när jag vet att jag har Vovvesuit & tröja på väg hem. *pust* Att man ens ska behöva känna sig stressad över en sån sak, helt sjuk Natti sötsnokar!   
    jag är likadan, stressar nattetid tills jag ahr beställt det jag vill ha.

God natt!
  • Damien och Adrian
    Fiffa5 skrev 2009-01-15 22:36:55 följande:
    Nej, det var Me Toos blå heldräkt med elefanter som söktes...
    aha, kolla F&F som sagt.
  • Damien och Adrian

Hej, shoppar ni? vilka shopar har fått in Molo idag?

Idag kom äntligen fler dalmatiner, stora storlekar jag bunkrar upp med. Jag fick också mina prickiga bodies.

Vi provade en del nytt idag, overallen t ex och cupsbyxan, väldigt fin, min man tycker inte alls den är tjejig - han säger att det är djur på och att det finns mer svart än rosa t ex. Duntoffla får ta sig en titt i BT hon var ju lite tveksam.

• Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-01-16 12:48:25 följande:
    min gubbe bryr sig... han var så söt för nån veckor sen när han hade bägge barnen och jag var iväg. han tog på dom så fint och sen tog han foto på dom som jag brukar måste se om jag kan hitta bilden
    Igår hämtade min man mig på jobbet, han hade då klätt på Damien själv, jag ahde glömt lägga fram. Han tog säkert kort - jeans, sedan tog han dalmatinertröjan för han visste att den var ny och fin, ännu ett säkert kort - sedan vet han att jag matchar strumpor så han tog bruna för att det fanns bruna muddar på NSjeansen. Han är söt min man, han börjar förstå hur det ska se ut.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12