Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Incommunicado skrev 2009-01-11 12:57:43 följande:
total shopping de senaste 2 dagarna:suitar: dalmatinercuba carscupsdinosaurierbubbelgumtröja:bubbelgum med stjärnordalmatiner med stjärnorbyxa:gröna stars med vanlig molomuddblå stars med vid mudddalmatiner med rosa muddlinne:dalmatinergröna stjärnorsvarta stjärnoroverall:grön från i år stlk 86jacka:rainbow årets stlk 92kvar på listan: cupströja+dalmatintröja 92 och turkosa stjärnbyxor 80 el 86 sen får vi se. T-shirts och kortärmade bodies blir det väl också sen.
glömde cupsbyxan jag köpte med.
Nej jag har inte vunnit på Lotto, jag köpte inget under rean och sparade mig till Molo eftersom 90% av sonens kläder är Molo. Övrigt är Nova Star och Katvig, ett par Småfolk och EST. Jag köper alltså allt Molo jag vill ha dyrt och sedan ser jag er shoppa på rea.

Men då vet jag iaf att jag fått det jag vill ha.

Jag säljer dessutom ofta på Tradera så det brukar ordna sig ekonomiskt även om jag lägger alldeles för mkt på kläder och maken surnat till lite och stoppat allt köp som inte är årets Molo, haha.

Ytterkläder fick jag dock lov att köpa.
Ställen jag handlat på:
Eleraff, EST, my-baby, ziggys och veras.
Jag tar frakten eftersom jag aldrig hittar allt jag vill ha i en shop ändå och ska man ha stlk 86-92 så får man "ta" det.

Jag köpte några i stlk 80 och de finns nästan alltid att hitta förstås.