Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-14 20:37:38 följande:
    Nej linnet Sååå snyggt!
    hmm såg det i en butik förut.... llm? bus&rackartyg? F&F?Fundersam
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-14 20:38:22 följande:
    Är det? Suck! WHY?? Jag gillar verkligen inte camo...
    ja det är camo.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

knallrosa body el tröja har jag sett med svarta kvadrater,

• Damien och Adrian
    LA Woman skrev 2009-01-14 20:51:41 följande:
    Nja, mer print vet jag inte men det kommer lite enfärgade saker och en jeansklänning som jag inte sett i nån shop ännu...fast de är ju med i Molos katalog ifs
    ja där finns ju också geografiska mönstret och en helikoptertröja, men de är inte print, mer vanligt mönster.

det kommer ju fina leggins till tjejer, vita med pastellcirklar typ den lila som var nu i höst  - annars tror jag det inte kommer mer print av katalogen att döma iaf.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-01-14 20:57:43 följande:
    Ingen som sett dino munkjackan nånstans?
    nej inte än
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 20:56:53 följande:
    Var???
    i katalogen alltså. ser fin ut!
  • Damien och Adrian
    karmasus skrev 2009-01-14 20:58:20 följande:
    Hej tråden =) Kasseras gör det nog inte, men det produceras aldrig. Jag har köpt från provkollektionen och vissa plagg har jag inte sett ute i butikerna sen eftersom inköparna inte tog in dem i sina butiker.
    de säljs ju sen, jag sålde en provfleece på T vid ett tillfälle, wild nature mönster. Den var alldeles för stor för D  Trist att det blir så med beställningarna, vi borde få säga vårt redan från början.  
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-01-14 20:58:28 följande:
    Jo jag-är fd militär och här har det ramlat in både pistoler, camo och nu flygplan..men,smaken är som baken..och ja, det är trist att det bara produceras det som beställs mest av men kläderna tillverkas ju för business..tyckte det var frustrerande när jag beställde och ej fick det som jag jag beställt..
    jag gillar inte camo men flygplan och pistoler är fint.
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-01-14 21:01:12 följande:
    Såg en sån fin bebis klänning också, massa fina färger, ååå vad jag ibland önskar att vi hade en flicka.
    ja nånstans får man ju dra gränsen för vad pojkarna ska ha.  Jag har iaf köpt lite rosa bubblor och blått med rosa mudd. Läckert!
  • Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-01-14 21:05:43 följande:
    Incommunicado skrev 2009-01-14 21:03:01 följande: de är ju hur tufft som helst!Ja tycker linnet med rosa kant är jätte snyggt, men är inte så impad av ryggen...gult med vita bubblor.Min käre sambo håller däremot inte riktigt med mej om att vi kanske skulle kunna prova lite rosa på Elvis. =)
    Min man tycker det är ok med rosa, han bryr sig inte, däremot kan han inte se färger el kombinera dem.
  • Damien och Adrian

God morgon i tråden! Jag trodde det skulle vara full rulle vid det här laget.

Julia och Nelly - jag kan inte klicka på ditt namn el besvara dig, jag får upp en lösenordsgrej om auktorisering från familjeliv, helknäppt????

Dinobyxor finns på Bus&Rackartyg och matadorkids.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12