Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

det är 2 suitar, en cuba och en dalmatiner, så suuuurt! Jag tror jag får köpa dem någon annanstans så länge och returnera paketet sedan till dem om det dyker upp...

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-17 11:02:36 följande:
    ja då väntar jag också till mars.Tycker det går okej på t. har ju mest begagnat ute nu. Men det är ju inte min bästa omgång. Men jag måste få in lite stålar till nya molo, har ju ingen reserv att ta av.Köksö är ju så underbart, man kan laga mato baka och ha barstolar om man vill. Såååååååååååååååååååååååååååååååå snyggt i ett stort kök.Gillar de gröna ränderna du köpt men prickarna tycker jag är för fesiga i färgerna. Är inte så mycket för pasteller.Kommer köpa mycket bubbelgum, cubacars, fjärilar de stora o små, cups, dalmatiner o svarta stjärnor o blå o gröna. ja jag vill snart ha hela kollektionen hi hi
    visst vill man?

nä nu ska jag fika! vi ses!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-17 11:08:14 följande:
    hur länge sedan
    jag beställde 9 januari, de skickade paketet på fredagen direkt. Det borde varit här... Jag kan ge det en vecka till innan jag tar i med hårdhandskarna mot butiken. 2 suitar...

Englandspaketet kan ju ta sin tid, jag fick vänta 2 månade ren gång på ett paket därifrån, gud vet vad paketet gjorde under tiden. Däremot brukar ziggys alltid vara lika snabba som svenska shoppar, så lite underligt är det. det är min rainbowjacka bl a, o massor med suitar och linnen och byxor.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-17 11:05:43 följande:
    Brukar stå så men många väljer ändå att ersätta för att ge bra servise. Har du frågat dem?
    nej, jag avvaktar än, de efterlyser väl paketet nu jag ska ringa dem sen.
  • Damien och Adrian
    isako skrev 2009-01-17 15:15:57 följande:
    Menar ni 1klass i Jönköping? De skall sluta med Molo :(
    är det deras höga porto som gör att vi inte köper tro? vi sa ju till dem att det blev för dyrt.

hej förresten!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-17 14:24:26 följande:
    ÅÅ jaghar precis varit där. Vilken UNDERBAR affär!! BÄSTA Molo affären nånsin jag varit i! Så fräsht och så stor plats. Verkligen MOLO HEAVEN!!!Synd bara att det mesta var slut i 92 av nyheterna. Ett par dino byxor blev det iaf. Tröjanb var slut och suiten var slut Men han skulle se om han kunde ta hem rymdsuiten i 92 åt mig
    kul! Jag gillar att Molo har en mindre mudd nertill numera, tajtare. D kan ha 86 i de nya brallorna utan att de åker under foten på honom vilket de gör på de gamla modellerna. .-) Jag mätte och det var stoor skillnad - toppen! Så snyggt med lite pösigare byxa.
  • Damien och Adrian

idag testade vi cupsbodyn, himla fin, särskilt med stjärnbyxan tyckte jag, den är stark o fin i färgerna (än så länge...) finns i BT

• Damien och Adrian

säg mer än gul o brun, för det får du ju, märke t ex? och storlek.

• Damien och Adrian

mitt ziggyspaket verkar ligga i Sthlm på terminalen för soprtering, så där kan jag nu vara lugn. My-babypaketet är fortfarande spårlöst försvunnet, har det inte dykt upp på tisdag (jobber 13 tim måndag) så ska jag ringa dem och se till att få en avslutande lösning, jag vill ha de suitarna NU. Enligt europadomstolen är det så att köparen står för leveransen till köparen om det är från företag till privatperson oavsett vad de skriver på sina sajter, kan vara bra att veta.

Idag vill jag ge funkybaby ett stort pluss, jag köpte röd midiapplesuit som blivit missfärgad i tvätten, det röda har färgat av sig på det vita och gjort det rosa. Jag påtalade problemet idag (har letat i veckor efter kvittot, och hittade det äntligen) och fick snabbt svar om att det ska fixas. Me like!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12