Vi som shoppar danska barnkläder del 12
det är 2 suitar, en cuba och en dalmatiner, så suuuurt! Jag tror jag får köpa dem någon annanstans så länge och returnera paketet sedan till dem om det dyker upp...
det är 2 suitar, en cuba och en dalmatiner, så suuuurt! Jag tror jag får köpa dem någon annanstans så länge och returnera paketet sedan till dem om det dyker upp...
sonen vaknade, vi ses!
idag testade vi cupsbodyn, himla fin, särskilt med stjärnbyxan tyckte jag, den är stark o fin i färgerna (än så länge...) finns i BT
säg mer än gul o brun, för det får du ju, märke t ex? och storlek.
mitt ziggyspaket verkar ligga i Sthlm på terminalen för soprtering, så där kan jag nu vara lugn. My-babypaketet är fortfarande spårlöst försvunnet, har det inte dykt upp på tisdag (jobber 13 tim måndag) så ska jag ringa dem och se till att få en avslutande lösning, jag vill ha de suitarna NU. Enligt europadomstolen är det så att köparen står för leveransen till köparen om det är från företag till privatperson oavsett vad de skriver på sina sajter, kan vara bra att veta.
Idag vill jag ge funkybaby ett stort pluss, jag köpte röd midiapplesuit som blivit missfärgad i tvätten, det röda har färgat av sig på det vita och gjort det rosa. Jag påtalade problemet idag (har letat i veckor efter kvittot, och hittade det äntligen) och fick snabbt svar om att det ska fixas.
Me like!