Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-30 08:33:21 följande:
    I dag skall jag på me&i party, igen. Vad är ett måste? Svea har redan från vårens kollektion: kalas bebis tunika lime gröna frote sputnik klänning kalas skarf Anton: formel1 tshirt Nu är jag sugen på den röda moln t-shirten till svea och randig lejon tröja till Anton. Några mer måsten?
    orange frottékjol och apklänningen Det har jag beställt till Maia Och päronklänningen ska hon också få, så fin ju {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-30 10:14:24 följande:
    jag ÄLSKAR rutorna sälj inte dom smultron!!
    Åhhh så söööt! Är så bebisjuk nu...får väl se om det blir något gjort åt det snart
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-30 11:50:10 följande:
    och förresten, tycker han att alla är galna han bor ju med den galnaste
    Ja men jag skyller ju alltid på er *ASG*
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-30 14:44:23 följande:
    nu är tandkrämen uppäten och bilder finns i bildis Förstår henne! Att vara kaksugen och inte få ta är tok frustrerande
    Åh vilken fin post, avis på molo

Roligt sagt av bubblan Idag när de kom för att hämta somptunnorna tittade Maia ut genom fönstret frågande och så suckade hon o sa "men vad pågår dä ute mamma?" "Vilket oväsen!" Jag vek mig dubbel av skratt Ännu värre då hon skakade på huvudet o suckade åt dom, öppnade dörren och skrek "va tyyysta, mamma jobbar!"
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2009-03-30 20:23:45 följande:
    Varför tar posten ibland en vecka på sig när man skickar paket? Man börjar ju bli orolig ju .... ?
    Skrev ett inlägg men fl hängde sig, sen kunde jag se att det i min favoritlista stod att jag skrev senaste inlägget 20.19...men när jag går in här så ser jag inget...men så är det ett hopp mellan lawomans inlägg 45250 och mitt 45253. Hos mig visas de efter varandra! Gör de det hos dig med???
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-03-30 20:24:27 följande:
    Håller med, och tradera strular Föresten har du skickat mössorna?
    yes de är postade igår
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-30 19:57:46 följande:
    lawoman: sicka goa bilder på dina busungar såå söta! gillade forever lee reklamen ( jag heter ju Lee ) tjolla: goa underbara milo så busig och söt han är Ängeln: vad liam gillar bilar han är så fiiin i sina underbara outfits Måste berätta en rolig sak som hände idag vi var i parken här och matade fåglarna, där en en cykel/gå bana och där kom två kvinnor cyklandes. jag såg hur de tittade på barnen, den ena kvinnan stannade sin cykel och tittade på mig och utbrast: "vilka UNDERBARA kläder du har på dina barn, man blir ju bara så glad av att se dom, finaste jag någonsin sett" sånt är så skoj
    Jag fick också en liknande kommentar idag men blev absolut inte glad...en dam som stannade o sa att jag hade en underbart söt liten GRABB i jättefina kläder...*SUCK*

Detta inlägg skrev jag förut...kan ni se det här ovan?? nr.46251-46252
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-03-30 20:34:52 följande:
    Nja, såna kommentarer kanske man kan vara utan Jag tycker att hon ser ut som en söt tjej iaf!!
    Tyvärr får jag de kommentarerna ganska ofta...i alla fall när hon har regnbågsoverallen, kikkidjackan eller softshellen. Då ser hon tydligen pojkig ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12