-
Tror inte jag får länka men kolla in dera hemsida så ser du mattorna.SmillaMilla skrev 2009-03-27 18:41:22 följande:Gahhh kan inte klistra in meilet, men olgasoldernborn fick jag meil om, om ett sammarbeta med katvig o ege taapper. Är inte det tapeter?
-
Smyger in ett försiktigt hej i tråden...och ber om ursäkt till vem det nu är som stör sig så på min närvaro här...
-
startade en tråd om det där vi pratade om idag www.familjeliv.se/Forum-2-143/m42681536.htmljojoa75 skrev 2009-03-28 18:59:31 följande:välkommen tillbaka!
Hoppas någon kan svara...men du får gärna fråga läkaren inatt också. Tror jag ska ringa min förra barnmorska och prata med henne också. -
Slänger in ett stort GRATTIS här med till emmsan som idag kommit ett steg närmre tant
Grattis sötis
Fått något roligare idag än en elvisp?
-
Har reklamerat Maias röda lurvjacka nu till Eleraff
Den blev hemsk efter tvätt fast jag torktumlade den helt torr
Stora vita områden utan något fluff alls.
Hon ska i alla fall skicka mig ett par pärlplatteskor strl.24 istället så får 26orna vänta tills nästa år. Strl.24 är bara 1cm för stora men växer hon ur dom snabbt så kan hon ju ha 26orna då. -
Åh nu ska jag köra iväg o hämta sambon vid tåget, har inte sett honom sen i tisdags *längtar* så lär nog inte hänga här mer ikväll tyvärr. Hörs!
-
nej det är inte samma...jag har både powerlister och prolister men hittar inte sidan där jag laddade ner den...Nogula skrev 2009-03-29 18:30:16 följande:Ja, den vet jag vad det är, men det var väl några här som snackade om nåt som heter prolisten eller nåt, är det samma?
-
Godkväll
Åh sånt är såå irriterande!!Everlonn skrev 2009-03-29 19:40:35 följande:Min tur att bli arg! Min bild!!! Inte min auktion! www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8849... Blir så trött på sånt! Har mailat säljaren och bett henne snarast ta bort min bild från hennes auktion! -
Godmorgon
BUTTE - HÄRMED BOKAR JAG ISAS OUTFIT I BT!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅ FIIIIIIIN
O så roligt o se alla mammorOch en del pappor då. F blev inte så glad när jag sa att han kom med i dansktråden
haha...han tycker alla är galna i denna tråden
-
Jag sa att han är så snygg så ni kan väl få dregla lite åt honom härEmmsan skrev 2009-03-30 07:51:10 följande:hahaah stackars felipe
Var tvungen o boosta hans ego lite så han inte var sur på mig längre