Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-27 18:41:22 följande:
    Gahhh kan inte klistra in meilet, men olgasoldernborn fick jag meil om, om ett sammarbeta med katvig o ege taapper. Är inte det tapeter?
    Tror inte jag får länka men kolla in dera hemsida så ser du mattorna.
  • Zvartaliljan

Smyger in ett försiktigt hej i tråden...och ber om ursäkt till vem det nu är som stör sig så på min närvaro här...

• Zvartaliljan

Slänger in ett stort GRATTIS här med till emmsan som idag kommit ett steg närmre tant Grattis sötis Fått något roligare idag än en elvisp?

• Zvartaliljan

Har reklamerat Maias röda lurvjacka nu till Eleraff Den blev hemsk efter tvätt fast jag torktumlade den helt torr Stora vita områden utan något fluff alls.
    Hon ska i alla fall skicka mig ett par pärlplatteskor strl.24 istället så får 26orna vänta tills nästa år. Strl.24 är bara 1cm för stora men växer hon ur dom snabbt så kan hon ju ha 26orna då.

• Zvartaliljan

Åh nu ska jag köra iväg o hämta sambon vid tåget, har inte sett honom sen i tisdags *längtar* så lär nog inte hänga här mer ikväll tyvärr. Hörs!

• Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-03-29 18:30:16 följande:
    Ja, den vet jag vad det är, men det var väl några här som snackade om nåt som heter prolisten eller nåt, är det samma?
    nej det är inte samma...jag har både powerlister och prolister men hittar inte sidan där jag laddade ner den...
  • Zvartaliljan

Godmorgon

BUTTE - HÄRMED BOKAR JAG ISAS OUTFIT I BT!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅ FIIIIIIIN{#lang_emotions_sunny}

O så roligt o se alla mammor Och en del pappor då. F blev inte så glad när jag sa att han kom med i dansktråden haha...han tycker alla är galna i denna tråden {#lang_emotions_dreamer}

• Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2009-03-30 07:51:10 följande:
    hahaah stackars felipe
    Jag sa att han är så snygg så ni kan väl få dregla lite åt honom här Var tvungen o boosta hans ego lite så han inte var sur på mig längre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12