Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

havsvind skrev 2009-03-30 20:39:40 följande:
    Hon ser ju solklart ut som en tjej!!! Tanter har ingen koll ju! Har pengarna kommit?
    nope inte än men postad ändå
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-03-30 21:22:11 följande:
    Hej i tråden!! Hur gör man om en köpare på T inte är nöjd. En som köpt en suit av mej säger att den är fläckig. Inget jag sett men jag kan ju inte svära på att den inte är det... Ska jag betala frakten både till henne och tillbaka hit då? OM jag köper tillbaka den alltså.
    Om det stämmer att du missat fläckar så ska du betala både dit- och returfrakten
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-03-30 21:34:47 följande:
    Jag trodde det med, men hur 17 vet jag om jag missat fläckar då? Ja det har jag väl förmodligen....
    jag fick också ett mail om det precis och sa att hon kunde försöka tvätta byxorna och gick fläcken inte bort så skulle jag köpa tillbaka dom och betala frakten. Men då var deten supertrevlig köpare som gärna testade att tvätta först. Vissa köpare vill inte det.
  • Zvartaliljan
    havsvind skrev 2009-03-30 21:40:04 följande:
    Vad har smallkids för erbjudande?
    21-23 specialpriser på utvalda varor. Står i kategorilistan till vänster
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-03-30 21:46:06 följande:
    ja och 25% på övriga priser väl
    men jag fick inte den där koden till att funka?
  • Zvartaliljan

Godmorgon!

Bubblan - Maia har regnbågsjackan i 86/92 och där finns massa växtmån så det tror jag nog ska passa bubblan perfekt
    Idag har hon världens finaste kombo, Kaniner knapptröja, pärlplattekjol och pärlplatteleggings {#lang_emotions_heart}

• Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-03-31 10:22:15 följande:
    Gomorron!
    godmorgon

Jag har just stått o kokat pasta...Maia skulle absolut ha pasta NUUUUUU!!! och när hon vill ha mat då säger man definitivt inte nej utan rusar till spisen o skyndar sig innan hon ångrar sig
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-03-31 10:31:57 följande:
    Jo sant...fast den biten hon meande att jag varit otrevligt var när hon äntligen betalde efter 2 veckor en söndag så mejlade hon mig på måndagen & frågade var sjutton hennes paket var. då svarade jag att det faktiskt inte kom några pengar till mig förens igår.
    Jag fick också ett surt mail idag från en t-köpare där hon undrade vart hennes paket var, hon betalade först efter tre veckor så hon kan banne mig få vänta lite på leverans!! Tycker det är väldigt fräckt när man skriver o tjatar när man själv segat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12