Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Godkväll! Vilka underbara bilder från Bus&Rackartyg! Synd att det är i andra änden av landet från mig. Sitter också och väntar otåligt på uppdatering från LLM.

Jompa, fin shopping! Den fjärilströjan är helt gudomlig!

• isold2003

Imponeande lista Incommunicando! Var hittade du bubbelgumtröjan med stjärnärmar?

LA Woman, klänningen var superfin!!

• isold2003

Tack Incomunicando! Strosar till Eleraff..

• isold2003
    Incommunicando, jag måste vara blind, jag hittar inte bubbelgumtröjan med stjärnärmar på Eleraff. Ligger den gömd under någon annan bild?
  • isold2003

Hej hej! Så mycket fina kläder och barn i bildtråden!! Blir alldeles glad av alla fina färger och mönster

Stora killens kläder kom igår och jag har beställt lite till lillkillen också men det kommer nog inte förrän nästavecka. Kunde inte låta bli att köpa dalmatinertights till honom Generad

• isold2003
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-15 20:06:37 följande:
    Å här va det pappan som köpte å sen va de klippt, jag hade INTE köpt den, inte ens tatt emot den gratis!!!
    Det är bara bra med oss Speciellt  nu när det börjar komma lite kläder i brevlådan igen
  • isold2003

Hej Jompa! Har du fått dina Molokläder ännu? Har inte sett någon bild på dina sötnosar i bildtråden

• isold2003
    maugu skrev 2009-01-15 20:14:33 följande:
    Ja just det ja pingu och syster pinga är faktiskt lite roliga tom jag kan se dem om och om igen Idag åkte jag dessutom på en Hawaii-suit i stk 92-Butte hetsade mig mfl..Jag som inte skulle lagra men en helt ny klassiker..Den här gillar jag oxå:www.tradera.com/Molo-bodysuit-med-cirklar-st-...
    Den är jättefin! Och 50-talssuiten med. Klart du ska samla på dig lite suits
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12