Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jompa skrev 2009-03-25 17:07:08 följande:
    Hej tjejerShoppar ni nåt? Jag är fortfarande sugen på lite shopping men måste nog ligga lite lågt, vi får se hur det går med den biten
    Jo då.. Jag kämpar på med hoppingen

Och nu får det fasiken räcka med klänningar här på ett tag, ska ta o sälja bort ett gäng småfolks tröjor nu tror jag, börjar bli aningens små och överdelar har vi alldeles för mycket!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

God morgon!

Vaknade i soffan i morse med tv:n på   Orkade tydligen inte se Seinfeld igår {#lang_emotions_dreamer}

jojoa75 skrev 2009-03-26 01:19:26 följande:
    Gissar att ingen är vaken här inne längre, men hej iaf Fick idag ett väldigt glädjande besked, känns som om jag vunnit på lotto!Lucas hör på båda öronen!!! Även det lilla örat... som läkarna sagt att han troligen inte gör. Nu är han så stor att man kunde göra ett mer avancerat hörseltest o han hör!!!JIPPI!!!Nu slipper han ju iaf en operation...
    Å va härligt!!! Va skönt att han slipper operation!!!  {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-26 08:57:16 följande:
    men åhh vad skoj  förstår att det är undebart ojdå, trötta bubblans mamma
    Ja rätt trött va jag visst  

Idag håller vi tumsen stenhårt för att du får paket från mig!!  Det bara måste komma!!

Hur gick auktionerna igår? För visst hade du avslut?
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-26 09:01:13 följande:
    God morgon!Åhh vad jag är sugen på en liten liten suit med pellefanterDenna är ju så sötwww.funkybaby.se/smafolk-heldrakt-med-elefant... Underbart!!
    Å den där måste du ju ha till bebisen!! Vi har den och den är ju bara totalt underbar!!! {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-26 09:04:03 följande:
    jaaa idag håller vi verkligen tummarna gaahh stenhårt jo auktionerna gick suuuuper. så förvånad över vissa haha!!! DU SKA HA EN FLICKA VA??? visst var du på ul igår
    Va bra att dom gick bra

Va!!! Har smultron vart på UL???

Ska du få en liten flicka Smultron????
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-26 09:07:22 följande:
    Gubben har ju iofs sagt att jag måste vänta en vecka till innan jag drar iväg men men Ha ha. nä det vet vi inte än..men jag låg på bristen och tjatade om lillebror heela tiden och sen när Stoffe frågade om hon kunde se vad det var så sa hon-enbart för att hon vet att vi ändå får veta via fvp- att om hon skulle chansa så skulle hon tro att pojkarna var slut på lagret
    Å så hon TRODDE de va en tjej???
    Smultronhjärta skrev 2009-03-26 09:08:22 följande:
    Don´t know
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-26 13:11:08 följande:
    oj herrejisses haha nä då hoppas vi att dom stannar av lite dom små fossingarna BUBBLAN: UNDERBAR shopping!!! guuuud vad fin den cerise/vita velouren var. LÄÄÄNGTAR efter gubben idag vill se bild på bubblan i katvig velourklänningen juuu
    TANK JO MAJ DER

Ja dom bysserna e jättefina, sååå himla glad att dina kom fram {#lang_emotions_sunny}
    Buttelina skrev 2009-03-26 13:16:03 följande:
    du lär märka i tråden när det är dags och vill du haka på så är det bara att roooopa trist att ni inte har super reor BUBBLAN: FIINASTE IDA i velourklänningen!!! tur att du inte tog 98 vad tyckte du om den på henne?
    Å den e ju såååå fin klänningen, ja 98 hade varit sjukt stort   Å jag vet inte vad jag tycker än.. Tror det är dom där jädra "hålen" vid halsen som stör mig {#lang_emotions_dreamer} Hade nog gillat den mer som bara vanlig hals..  velar o velar
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-26 13:22:29 följande:
    åhh men testa utan att ha tröja under ta de rosa/vita leggingsen och en rosa/vit mössa på henne så ska du se att hon blir tokfin
      Ja kanske ska prova den utan "dagens outfit" under {#lang_emotions_dreamer} 

Men ju mer jag tittar på den ju mer fastnar jag för den.. Den blir finare o finare helt enkelt

Den lila/vita velouren tror jag faktiskt är den finaste jag någonsin sett när jag tänker efter, såååå himla mjuk o go i färgerna är den.. Måste fasiken köpa en velourjacka åxå tror jag
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-26 13:29:24 följande:
    ja och jag måste nog fasiken köpa velourbyxorna eller vad tycker du?? visst måste väl 104 funka på isabel?! hon har ju lätt 104 i förra säsongens katvig velour. de i 116 kommer vara tokstora men jag var tvungen klänningen är UNDERBAR!!! jag ÄLSKAR vår! har du aquaflowerleggings? annars är de ett måste till förresten, varför säljer du garnboll leggingsen och linnet?
    Ja det MÅSTE du absolut!! Hm.. Ja 104 borde funka tycker jag..  Å men dom i 116 kan ju ligga i växalådan   NÅN dag passar dom ju liksom

Jag har beställt aquaflower leggings, men verkar inte få dem   Måste leta fatt på dom i 92 eller 98, även det linnet verkar jag inte få.. Inte sländor leggings o linne heller *snyft*

Ja varför säljer jag dom garnisarna?   Hm.. Va tvungen att välja bort nåt och dom har jag ju haft i massa plagg så nu får dom flytta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12