Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-24 19:53:57 följande:
    Superfina Damien i skidflickorna!
    Tackar! Kyss
    LA Woman skrev 2009-01-24 19:55:05 följande:
    Tror den är höjd sen jag handlade sist Mina tjejer fyller ju relativt tätt så jag brukar beställa en hel del och då känns ju inte frakten så farlig, men nej, köper man bara nån sak så är den verkligen inge kul!!!! Bakade kladdkakemuffins i formar med hjärtan på därifrån idag
    vad fiiint!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Plummy skrev 2009-01-25 19:26:10 följande:
    God kväll på er!Vet ni om nån dansk shop fått in nya Katvig?
    inte hittat nånstans ännu...

Hej i tråden, kikar bara in snabbt!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

god morgon!"

var är Katvig? *shoppingsugen*

Maken gav mig tillåtelse köpa ett par grejer...  Trots att jag bara skulle köpa Molo i år. Men lite velour och midiapple måste man ju ha och miniapple i sommar, inte sant? *längtar*

Längtar också efter molonytt! *fortfarande shoppingsugen*

Sitter på jobbet, snart drar min 13 timmarsdag igång.

• Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-01-26 08:18:44 följande:
    jag blev oxå förvånad över treadera häromveckan ... la bara ut smått typ 68 o 74 o kom upp i 7000 sugen på enladdning till nu när pengarna e slut hahahaha
    jaha man kanske ska lägga ut iaf...
    lillronya skrev 2009-01-26 08:20:23 följande:
    Godmorgon!Vem är inte shoppingsugen?
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-01-26 11:12:41 följande:
    jaa jag trodde ju inte den fanns som tröja till mina stora bara ääälskar den  nää jag måste ha två såna
    kööp! Jag köpte en till min pojk, han kan kanske ha den nästa vår typ... jag har förstås en i baby med, randig ärm....

hej igen förresten, kikar in en snabbis på nytt, kollar läget om ni hört något om Katvig! Här ska SHOPPAS!

nu e de lunch, vi ses!
  • Damien och Adrian
    Tasha78 skrev 2009-01-26 17:19:20 följande:
    jag har en fråga till er som handlar danska barnkläder, jag har köpt en del molo kläder till min bebbe som jag tänkte tvätta i dagarna innan bebben föds och jag undrar vågar man tvätta allt tillsammans eller kommer det färga sig jag har bodisar med lamm, katter, kaniner med mera så det är ju liknande färger på något vis
    de färgar inte av sig - tvätta ut-och-in, de kan bli trista annars.
  • Damien och Adrian

Köpte nyss söta ESL t-shirtar på funkybaby.se

En vit med bondgård och en grön med hus och vovvar.

• Damien och Adrian

Har inte Katvig kommit idag heller?

• Damien och Adrian
    isold2003 skrev 2009-01-26 20:39:03 följande:
    Jen80, har du tips om några snygga byxor? Utebyxor, inga mjukvarianter.
    Jen80 heter jag ju inte men Nova Star jeans tycker jag är fint o ganska praktiskt.

Nu ska jag hem har precis avklarat min 13 tim arbetsdag, lite shopping från (av er) dissade ESl blev det, jag gillar en del av grejerna, köpte två tshirtar tidigare ikväll.

vi ses!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12