Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Hej Nogula, välkommen till tråden!

God morgon alla! Jag trodde Katvig hade kommit igång nu, snyft...

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Då var min Holdenjacka såld. trist när man betalat 800 kr för den och får 310 kr men å andra sidan så såldes de nya för 500 kr ett tag nyligen så.... jag är glad att jag frigör lite pengar till nytt Molo.

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-01-27 09:41:02 följande:
    tack tack, funderar lite om jag skall sälja lammen nu när jag har dalmatinerna, har ju en lammdress i nästa storlek också. Men det är ju så svårt att slita sig från de aldra finaste plaggen.Behöver lite övertalning hint hint
    säger också behåll lammen. Inte finare än vovvarna, men minst lika fina!
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-27 09:55:56 följande:
    Eller hur? Håller med om att det är trist (och opraktiskt) med vit botten
    håller med, det är fint men med köttfärssås och annat på tröjorna så är man glad att det finns vanish. Lyckligtvis får jag sällan fläckar eftersom jag tar på honom långärmad haklapp men det smyger sig in ibland ändå.

Dalmatinertröjan med hallonfläckar överlevde förresten! Vanish e ju super! Inte ett tecken på fläck!
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-27 08:23:33 följande:
    www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php?mode=browse&c...
    badankor är småsöt, traktorer o moppar lite småkul, men de är himla trista, alltid samma färgkombinationer, ungefär samma tryck o alltid samma tema som återkommer. Jag ska väl ha ett par tshirts eftersom jag är tokig i det o gillar att trä på snabbt o lätt. Men icke impad här inte!

Nu fattar jag varför ni snackar batik, är det verkligen inne igen?
  • Damien och Adrian

Rockefellas nya jeansjacka är ju to die for. Den måste jag nog ha till D i sommar...

• Damien och Adrian
    H04 A07 skrev 2009-01-27 08:17:05 följande:
    God morgon!En liten traderafråga, fick ett mail från en tjej som budat på en av mina saker och hon har visst budat fel och undrar om jag kan kontakta tradera och ta bort hennes bud. Kan tradera göra det? Får man göra så här?
    apropå det här så har jag lagt till nyligen i mina auktioner"budar du så betalar du" och att jag lämnar negativit om betalning inte finns på kontot inom 5 dagar.

Är trött på velpannor och jag vågar numera lämna negativt, förut var jag en fegis. Men då funkar ju inte systemet å jag tänker bryta mönstret iaf.
  • Damien och Adrian

Hej tjejer! Was shoppen sie? Ingen Katvig i sikte än????

Beställde bubbelgum tshirt stlk 86 idag på Hippokidds. Äntligen säljs lite tshirts! Köpte också beachsuit från ESL på freshmilk, farmertrycket.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12