Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-02-15 22:07:25 följande:
    Hon gilla rosa o lila 
    Då är ju splash perfekt!! En favorit i det här huset
  • Everlonn
    LA Woman skrev 2009-02-16 19:02:53 följande:
    B&R har beställt kläder idag, vet inte om de tagit in mer av dom leggingsen men du kan ju alltid maila och kolla....Gokväll föresten Nu är vi hemkomna efter en härlig eftermiddag hos Everlonn Tack för fika och lek
    Tack själva!! Mysigt att ta en kopp kaffe, prata strunt och se tjejerna leka
  • Everlonn
    Fantastiska Skatt skrev 2009-02-16 19:32:56 följande:
    Kikaboo i Karlstad hade en del kvar i lördags (stängt sönd. och månd ) dock inga gröna tror jag. Ingen webshop men kanske skickar?
    På rea?
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-02-16 20:01:51 följande:
    Pratade med Micke innan idag och han hade några babyklänningar i 80 och 86 kvar..vet inte vilka dock..
  • Everlonn

Pratade precis med Micke

Hade beställt pårlplattetights till mig och Lawoman i 92, men han fick bara tag på ett par!!! Hade ju äntligen bestämt att jag ville ha ett par...

Hur gör vi då?? Slåss om dom? 

Men han nämde att han beställt mååånga fler klänningar Och hade visst kvar nån i 86 eller 92 *minns inte* Kan ha varit stjärnorna..

Men tipsar i alla fall

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 17:20:54 följande:
    där är du! Vad har du för storlek i bus turkosa frottétunika från Me&I? kan du mäta den åt mig?
    Tror det är 86/92, längden? Axel och nederkant?
  • Everlonn
    Linnea och Kevin skrev 2009-02-17 17:21:16 följande:
    Everlonn skrev 2009-02-17 17:18:31 följande: Haha asså den där Micke är det nån riktig snygging eller? .-D
    Han som har B&R Nja, lite lång för min smak, men det är visst många i tråden som tycker att han är en riktig hunk Fast det kan ju ha med alla molosar som hänger runt honom att göra
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 17:24:35 följande:
    ja den längden. Me&I skriver på sin hemsida att den cerise frottétunikan i år ska vara samma modell som den turkosa och i webshopen där de säljer den turkosa har de angett samma mått som på den cerise men min cerise här hemma i 86/92 är 3-4cm kortare än min turkosa i samma storlek!!Bestäldle du den cerise o har du fått hem den? Kan du jämföra dina?
    Min turkosa är 50cm lång, har inte fått hem den rosa ännu..ska hämta den imorgon Men då kan jag jämföra!
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-02-17 17:25:53 följande:
    Min turkosa är 50cm lång, har inte fått hem den rosa ännu..ska hämta den imorgon Men då kan jag jämföra!
    I 86/92 då
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-17 17:31:08 följande:
    står att den ska vara 48cm i 98/104!! Både den cerise och turkosa. Och står att det är samma modell så jag tänkte ju inte mer på det utan tog självklart samma storlek utan att mäta min här hemma. Så j*vla Me&I ska få byta min cerise alldeles gratis nu! VÄGRAR betala returporto *grr*! Alltid strul med dom...
    Oj!! Men i så fall är det väl den turkosa som är för lång? Är den jättekort? Går inte att ha med leggings till?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12