• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Sagn

Alltså jag blir helt förvirrad, min temp har ju inte alls stigit så mycket som den brukar efter ÄL, men den är ju ändå hög vilket indikerar på att jag har haft ÄL. Men jag blir lite fundersam, vad tror ni? Jag tog dessutom 2 st Ovitrellesprutor denna gång så jag borde ju verkligen ha ägglossat. Den blåsan som gyn såg kan väl inte ha varit en cysta? I så fall borde hon väl sett det eller? Jag börjar fundera på om det var en cysta och att jag därmed inte har haft ÄL utan att Ovitrelle gör att tempen har stigit. Jaja, jag får väl avvakta och se vad som händer helt enkelt...

Utlandssvenskan: Tempen har stabiliserats igen, gott! Hoppas att dina spottings bara är ett tecken på graviditet och inget annat.

• icka76

Vimsan: Ser ut som om du haft äl dag 15 och inte dag 9. Dina symtom tyder ju oxå på det. Jag tror att ff flyttar strecket för dig.

Utlandssvenskan: Tempen håller ju i sig, gott tecken.

• amorosa

En fråga; hur länge in i mensen brukar ni ha ömma bröst? Jag har fortfarande, på dag 7, ömma bröst. Kan inte komma ihåg att jag haft det så länge förut...

• utlandssvenskan

Hej tjejer,

Välkommen vimsan74!
    Jag beklagar ert MF pap78.
    Sagn, ser ju ut som du haft ÄL, temperaturen verkar ju även vara jämnare denna gång, men som du säger man får avvakta och se.

Själv är jag förvirrad, spottings men hög temp, förra månaden sjönk den som en sten innan spottings och mens började, så jag pendlar mellan hopp och misströstan. Men tiden får väl utvisa vad det bär hän...

• Treasures

utlandssvenskan - jag hade ju också spottings dagarna innan jag plussade, håller tummarna för dig!

• utlandssvenskan

Hoppas verkligen att det går vägen, men brukar ju ha spottings innan mens :( så jag väntar nog med test tills fredag om mensen inte kommit då...

• pap78

Tack för välkomnandet!

Jag är tacksam för att vi har ett barn i alla fall, jag ska verkligen inte klaga. Sen vill man ju ändå ha ett litet syskon, det vill man=)

Är inne och kikar på era kurvor.

Håller tummarna för dig utlandssvensken!
    Vimsan: Ja, det verkar som du haft ÄL dag 15 istället.
    Bumms: Kurvan ser ju bra ut =)
    Sagn: Tempen fortfarande hög, ser ut dom ett litet dipp, kanske ett positivt sådant? =)

• Minnie69

Konstigt att inte FF flyttat Vimsans kryss Hon har ju tre högre temper nu, men hon kanske behöver en till så'n där jättehög?

• amorosa

Minnie69 skrev 2009-02-26 14:14:45 följande:

Konstigt att inte FF flyttat Vimsans kryss Hon har ju tre högre temper nu, men hon kanske behöver en till så'n där jättehög?
    Jag skulle gissa att den flyttas om det blir ytterligare en hög temp imorgon. Vimsan: vad har du själv för teori?

Har någon av er läst boken "Älskling, vi blir inte med barn" av Ramona Fransson? Såg den på bokrean och funderar på att köpa den.

Imorgon ska vi ner till Malmö igen och lämna spermaprov nr 2. Sen hoppas jag vi får en tid till återbesök hos bm. Hon skulle lägga oss på bevakning, så hon ser väl när vi varit där och lämnat provet, antar jag. Men eftersom det tar en månad att få svar på provet så blir väl återbesöket i månadsskiftet mars/april. Känns som en evighet tills dess...
Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4