pap78 skrev 2009-03-05 08:27:02 följande:
Minnie: Undrar samma som icka76, vad var det som inte gick?Mammiz: Klart du ska vara med här, vad för operation måste du göra?Icka76: Gud så skönt att du slipper käka provera, alltid jobbigt att vänta...=)Min temp är fortfarande hög idag..
de är att gå in i buken m, titthål. spola äggledaren. ta bedömning hur den ser ut om de finns chanser till normal graviditet. annars steriliserarde mig o ja får spara i hop pengar till ivf. men vi kommer fortsätta försöka tills operationen ska ske.icka76 skrev 2009-03-05 08:15:28 följande:
Minnie: Vad var det som inte gick?? Kunde man inte se ordentligt med
UL?Mammiz: Varför ny operation? Välkommen tillbaka, säger jag som håller mig i skymundan. Jag svalde min första pergo igår efter att spolningen i går gick bra. Behövde inte börja med provera först för jag hade ingen slemhinna att blöda ut. Vips så försvann 3 veckors väntan
tack för välkommandet tillbaka, hängde ju i några månaer innan min sista tradegi. håller tummarna för dig
Minnie69 skrev 2009-03-05 16:40:24 följande:Hon fick inte till någon godtagbar mätning, kan visst bli så ibland. Får komma tillbaks i nästa vecka. Går det inte då heller skulle vi fundera på om vi ville göra FVP...
*ta min fråga rätt*
är du överviktig? om det har spelat roll? vad säger blofprovet, eller när kommer det svaret?
Sagn skrev 2009-03-05 07:42:16 följande:
Mammiz81: Självklart får du hänga på här, välkommen!Minnie69: Vad tråkigt att det inte gick. Hoppas att det går bättre nästa vecka.
tack , känns dubbla känslor att vara tillbaka i forumet igen, efter min långa uppehåll..