• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Sagn

pap78: Tack =) Nu håller vi tummarna för dig som har BIM härnäst! Känt av något ännu? Ömma bröst kanske?

• Sagn

amorosa: Mm, man blir så besviken varenda gång mensen kommer =( ÄL-tider för din del eller? Kör så det ryker =)

• Minnie69

Hon fick inte till någon godtagbar mätning, kan visst bli så ibland. Får komma tillbaks i nästa vecka. Går det inte då heller skulle vi fundera på om vi ville göra FVP...

• pap78

Minnie69: Håller tummarna för att det ska gå bra nästa vecka. Ville den lille rackaren inte visa sig på skärmen? Så var det för oss, Alvin ville inte visa sitt ansikte, han låg alltid så att vi inte kunde se honom! =)

Sagn: Tack själv! Nej, inga känningar ännu..det har jag inte haft de andra gångerna heller då jag blivit gravid..

• Treasures

Hej!

Har varit lite off ett ag nu då vi flyttat och håller på att komma i ordning i huset.

Sagn - beklagar mensen, hoppas det blir bättre reslutat med sprutorna!

Amorosa - Snart ÄL dags för dig igen...hur långa cykler brukar du ha ostimulerat?

Minnie - Synd att det inte gick göra testet....hoppas på bättre lycka nästa gång.

Liten uppdatering från mig, går in i vecka 7 idag och mår oförskämt bra. Lite tröttare än vanligt, galet hungrig mest jämt och endel värk i rygg och mage, men jag antar att det ska växa där inne nu. Har tid för VUL om en vecka, men de hade ringt ideg och ville ändra tiden, men jag hade glömt tfn hemma så jag vet inte när det blir nu. Hoppas det inte dröjer för länge för jag håller på att gå åt av nervositet och vill berätta för våra föräldrar, men vi har bestämt att vänta till efter VUL.

Kram till er alla och lycka till ni som väntar på ÄL eller BIM!

• Mammiztill2
    pap78 skrev 2009-03-05 08:27:02 följande:
    Minnie: Undrar samma som icka76, vad var det som inte gick?Mammiz: Klart du ska vara med här, vad för operation måste du göra?Icka76: Gud så skönt att du slipper käka provera, alltid jobbigt att vänta...=)Min temp är fortfarande hög idag..
    de är att gå in i buken m, titthål.  spola äggledaren. ta bedömning hur den ser ut om de finns chanser till normal graviditet. annars steriliserarde mig o ja får spara i hop pengar till ivf. men vi kommer fortsätta försöka tills operationen ska ske.
    icka76 skrev 2009-03-05 08:15:28 följande:
    Minnie: Vad var det som inte gick?? Kunde man inte se ordentligt med UL?Mammiz: Varför ny operation? Välkommen tillbaka, säger jag som håller mig i skymundan. Jag svalde min första pergo igår efter att spolningen i går gick bra. Behövde inte börja med provera först för jag hade ingen slemhinna att blöda ut. Vips så försvann 3 veckors väntan
    tack för välkommandet tillbaka, hängde ju  i några månaer innan min sista tradegi.  håller tummarna för dig
    Minnie69 skrev 2009-03-05 16:40:24 följande:
    Hon fick inte till någon godtagbar mätning, kan visst bli så ibland. Får komma tillbaks i nästa vecka. Går det inte då heller skulle vi fundera på om vi ville göra FVP...
    *ta min fråga rätt*
    är du överviktig? om det har spelat roll? vad säger blofprovet, eller när kommer det svaret?
    Sagn skrev 2009-03-05 07:42:16 följande:
    Mammiz81: Självklart får du hänga på här, välkommen!Minnie69: Vad tråkigt att det inte gick. Hoppas att det går bättre nästa vecka.
    tack , känns dubbla känslor att vara tillbaka i forumet igen, efter min långa uppehåll..
  • Minnie69

Jag vet inte hur det funkar, det där med att visa ansiktet. Lilla pyret låg och sprattlade i vad jag skulle klassa som profil. Hon kunde dessutom få in vinkel rakt upp på hjässan. Vet just inte riktigt vilken vinkel de ska ha/ behöver. Men huvudet syntest iaf och hon försökte väl flera gånger att "frysa bilden", men hon sa' att hon inte hade fått till någon godkänd bild som var bra nog för att kunna mäta på.

• amorosa

Treasures: kan ha allt mellan 50-70 dagars cykel ostimulerad. Så jag förväntar inte mig nån äl än på ett tag. Får säkert vänta 15-20 dagar till... Segt.

Sagn: nä, tror inte äl är på gång tyvärr...

• icka76

Minnie: Men vad skönt att pyret sprattlade i allafall Det går säkert bra att mäta nästa gång. Ska ni göra FVP om det inte går att mäta? Eller ska ni "chansa" på att allt är bra?

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4